Pagini

marți, 23 decembrie 2014

Daikin Nexura – Încălzire și răcire într-o singură unitate!

Datorita conditiilor nefavorabile ale vremii, o zi calda ,doua reci si ofertelor irezistibile, pe care am vrut sa profitam din plin acum de sarbatori, am zis sa ne achizitionam cate ceva util de care avem nevoie pe tot parcusul vieti si  tot odata  cofortabil.

Cu totii ne luptam cu zilele toride din timpul verii, cautam cate un coltisor racoros si ne dorim sa nu mai fie asa de cald,incat putem sa respiram,nu mai vorbesc despre acele persoane care au probleme de respiratie si au cea mai mare nevoie de acest lucru.Iar pe timpul iernii ne luptam cu zilele gerose care nici afara nu putem iesi din caza aceasta,ne creeaza mult probleme,dar pentru toate aceste fenemone nu ne putem opune,dar este un singur lucru de care ne  putem ''proteja'' din timp.
Datorita acestui lucru,trebuie sa fim pregatiti din timp pentru orice eventualitate si ne-am gandit sa ne luam un aer conditionat de ultima generatie.

De ce spun acest lucru?....pentru ca iarna ne i-a pe nepregatite si vara vine fara sa ne intrebe.Acest lucru il putem face noi mai usor datorita noii tehnologii de care dispunem,numai ca nu totii au posibilitati sa si-l achizitioneze si sa nu mai duca lipsa de acest lucru.
Acesta are multe facilitati, pe care cred ca acest aparat le indeplineste , ne simtim confortabil si linistiti ,fara griji.

Voi ati mai auzit de sistemul de climatizare Daikin Nexura?
-Eu  pana in momentul de fata nu.Dar datorita faptului ca suntem in cautarea calduri  iarna si raciri ,pe timp de vara ,ne -am hotarat sa gasim aerul conditionat perfect care ne poate oferi aceste conditi si suntem siguri ca am facut o alegere perfecta.Am rasfoit  fiecare pagina a internetului pana cand am gasit ceva potrivit si pe placul meu.

Nu prea stiu mare lucru despre acest aparat Daikin ,dar acest fapt nu ma va descuraja sa mi.l achizitionez,tot ce stiu e ca e un aparat foarte util ce nu face mare zgomot ,putem sa ne odihinim in linistie fara sa auzim sunteul care il produce.
Aerul conditionat e usor de montat pentru oricine,datorita faptului ca poate fi controlata cu o telecomanda care e inclusa in pachetul standard cu o conectivitate infrarosu.



Ma bucur tare mult,pentru ca nu consuma multa energie electrica si  acest aparat se afla in  clasa energetica A si modul de functionare e numai 19dB ,deci eu cred ca e un aparat destul de avantajos si foarte silentios.

Voi ati auzit de acest aparat Daikin?cum vi se pare? 

Dupa ce il voi testa o perioada mai indelungata,voi scrie un articol cu beneficiile si avantajele acestiua, care cred ca voi fi tare multumita si la randul meu i-l voi recomanda cu drag.

Ce aer conditionoat utilizati voi?va astept parerile despre acest articol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu