Pagini

luni, 1 decembrie 2014

Jocurile care ne amintesc de copilarie

Din copilarie,fiecare ne-am ales cate un desen animat cu personaj anume.Am vizionat desene sau filme cu personajele preferate,Aladin, cainele Clifford, Dora, Peter Pan,care acum putem intalni si desenele cu acelasi nume.
Cu totii ne refugiem cate odata intr-o lume imaginara,pe care ne-o creeam plina de vise ,de dorinte ,de imaginatie .La gradinita aceasta activitate nu este o activitate lipsită de importanţă şi seriozitate.Cu totii ne aducem aminte de multe lucuri inca de cand eram la gradinita,prin joc putem asimila lucruri noi si suntem lipsiti de timiditate si intram cu toate fortele,prin joc se poate intari vointa si atentia.
Chiar daca suntem maturii cate odata simtim nevoia sa ne relaxam si cum sunt eu intru pe internet nu gasesc mai nimic interesant ,dar jocurile de fiecare data , ma relaxeaza si imi reda buna dispozitie de care am nevoie.
Jocurile cu Dora mi se par tare interesante atat pentru copii cat si eu ma pot bucura : http://www.xjocuri.com/jocuri-cu-dora.html
Cel mai intersant joc,care il avem cu totii (cred) pe telefon il putem gasi si pe Xjocuri intr-o formula tare interesanta ,e o pisica care nu face altceva decat sa imite orice persoana care ii vorbeste.Toate jocurile sunt gratuite ,in joc ii veti intalni prietenii si cu siguranta ii vei recunoaste pe Angela,Ben si Larry.

Ajuta-l si tu pe Tom sa treaca de diferite incercari si distreaza-te in acelasi timp.
Un joc tare placut care mai imi aduce aminte de copilarie e Scooby Doo si gasca lui vesela care pleca in diferite aventurii si incearca sa rezolve misterele,care si acum il mai putem viziona pe Cartoon Network.


Fiecare episod din Scooby doo are un rau facator costumat intr.o fantoma ,prin joc il poti chiar tu ajuta sa descopere si vrea sa le faca rau si sa aflati cine se ascunde in spatele mastii.Nu stiu daca voi vizionati la desene ,voi puteti rade de mine dar acolo ma regasesc si ma linistesc.
Avantajele  prin care un copil percepe un joc:
  • perfectionarea senzatilor si perceptiilor
  • dezvoltarea spiritului de observatie ,de a lua initiativa
  • dezvoltarea spiritului de echipa
  • exersarea atentiei si a imaginatiei
Jocurile sunt din ce in ce mai cautate,majoritatea parintilor introduc aceste jocuri amuzante in viata copiilor.Se pot juca ore in sir fara sa cheltuiasca vreun ban si au sansa de a invata in acelasi timp.




3 comentarii: