Pagini

miercuri, 11 martie 2015

Cadoul perfect de pe MyMan

Nu mi se pare o misiune grea sa alegi cadoul potrivit pentru El ,deorece pe site-ul MyMan.ro gasiti o multitudine de produse,selectate in mai multe categori,dar cu toate acestea mi-a stat gandul la cateva dintre ele si am zis sa le impartasesc si cu voi.Uitati variantele la care m-am gandit eu.

1.M-am gandit la acesta sticla de vin ,care dateaza din anul 1986,la un pret foarte avantajos si acum fiind la reducere .Acest an fiind recunoscut pentru productia de vin foarte bun si recunoscut oriunde ,deoarece apartine echipei Murfatlar.
2.Nu stiu daca al vostru sot,prieten ii place sa gateasca dar eu m-am gandit la un cadou care lui i-ar place tare mult,deoarece tot timpul il vad in bucatarie si gateste tot felul de retete uneori si inventate ,dar cu un gust tare bun.M-am gandit la acest set de pizza,care i-ar putea fi de ajutor si poate fi chiar acel cadou la care nici nu se gandea.
In acest magazin de cadouri m-am gandit ca ii pot achizitiona si multe lucruri de care el ar putea avea mare nevoie,dar cum toate produsele sunt dupa bugetul tuturor si iti fac cu ''ochiul'' majoritatea si te incanti sa pui in cos si acel produs de care are  mare nevoie ,am zis sa nu ratez aceasta sansa si sa-l pot face fericit.

De acesta dat am spus sa-i achizitionez ceva care e traditional la noi in familie,spun acest lucru pentru ca barbieritul e etapa cea mai importanta din viata oricarui barbat.Imi amintesc ca stateam si-l urmaream cu drag pe bunicul cum se barbierea,isi aranja frumos oglinjoara ,apoi isi inmuia pamatuful intr-un bol cu apa calduta ,isi scotea lama si apoi urma acea etapa de barbierit ,dar nu inainte de a-si da cu sapun pe fata.

Acum ca sunt casatorita ,vrei nu vrei trebuie sa-l vad pe al meu sot cum se barbiereste ,dar  spre dezamagirea mea nu il pot vedea cu barba si ii achizitionez ori de cate ori am ocazia cate un set de barbierit,cu pamatuf din par natural de bursuc.Acest set  Truefitt&Hill este realizat in Marea Britanie ,din materiale foarte rezistente.Aparatul de barbierit este compatibil cu  rezervele  de la Gillette Mach3.
Cu un aftershave se da dupa ce se barbiereste si miroase foarte frumos.Dar tot acest efort merita pentru ca el o sa aiba un obraz fin  si foarte frumos mirositor,si nu poti rezista fara ai face cateva complimente.
Rareori i-am mai cumparat si cadouri pentru birou,care era foarte incantat dar am spus ca ar trebui sa-i cumpar de la an la an cate ceva diferit si sa-l surprind mereu cu cate ceva placut.
De multe ori ma intreba de unde le-am cumparat ca ii placeau asa de mult incat isi cumpara ,comanda si el singur ca el stie,ca eu ori de cate ori dau un ban e un lucru bun dar si util.
De aceasta data pot sune ca a fost mai mult un gest placut adus din partea persoane care il iubeste si ii vrea numai binele,cu aceste obiecte care tot timpul ii sunt folositoare.

Sper ca v-am convins si pe voi sa intrati in magazinul online MyMan.ro pentru vizionarea tuturor produselor.Acest magazin este destinat doar cadourilor pentru barbati cat si bauturilor fine.Comanda se face pe site ,iar in maxim 24 de ore produsul va poate fi livrat.


Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2015 , proba Cadoul perfect pentru un barbat special!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu