Pagini

miercuri, 18 martie 2015

Impreuna facem casa curata!

Cred ca oricine asteapta cu sufletul la gura venirea sarbatorilor pascale,dar pana la venirea sarbatorilor noi ne pregatim sufleteste  si ca totul sa iasa bine trebuie sa ne apucam din timp si de curatenie.

Ani la rand eu obisnuiesc sa imi fac curatenia cu o saptamana si ceva inainte ,dar nu asa cum obisnuiesc sa fac de obicei.Incep prin a-mi scutura covoarele, a le spala,apoi parchetul ,gresia au si ele nevoie de o aerisire zdravana.Usile si geamurile sunt deschise tot timpul. Perdelele,mileurile toate intra la spalat,imparfumat si bine inteles la apretat.Nu stiu daca procedati si voi asa dar eu asa m-am obisnuit sa fac ,prin apret ele sunt mai lucioase si nu se mai sifoneaza asa de repede.

Locuind la casa avem mai mult de lucru ,spre exemplu pe afara ani la rand imi varuiesc pomi.Toata curtea intra in curatenie, gardurile au si ele nevoie de o schimbare sau cum mai vad si pe la alte persoane isi renoveaza camerele inainte de aceasta sarbatoare.Dar eu atata timp cat nu am copii ,nu are cine sa imi murdareasca peretii ,zugravesc ,ori toamna ori cand consider eu ca avem nevoie de o schimbare a culori si a mobilierului din camera.

Din punctul meu de vedere consider ca baia si bucataria sunt cele mai importante camere caruia trebuie sa-i acordam mai mult timp. Deoarece in bucatarie suntem mai tot timpul si cred ca merita si trebuie sa fie si ea curata. Eu am descoperit de mult timp produsele Farmec, care au o multitutinde de produse incepand de la cosmetice pana la produse de curatenie.

Nu imi lipseste din casa Nufar dezinfectant universal,care niciodata nu ma lasat la greu,iar munca mea a fost si imi va fi usurata cu acest produs important. Parfumul sau mentolata iti improspateaza toata casa ,nu contine clor si nu e deloc deranjat si nu mai mai stau cu frica ca ma pot irita. Un beneficiu care este cel mai important la acest produs e ca iti asigura igiena de care ai nevoie si e de nelipsit in casele cu copii,persoane bolnave,animale de companie pentru ca dezinfecteaza ,curata orice suprafata.



Un al doilea produs care e la fel de important e Triumf .Deoarece majoritatea timpului il petrecem in bucatarie,aragazul nostru are de suferit si daca nu-l curatam la timp el va ramane cu pete si se va vedea foarte urat ,acest lucru il detest.
Acum de Pasti cu totii trebuie sa ne pregatim si gospodinele vor avea ceva de munca cu cozonaci ,pasca,oua rosii si pregatirea mielului.Dar cu voia Domnului le treminam la timp,totul sa fie bine si pregatite asa cum trebuie.
Dar curatenia cine o va face?Triumf care nu ma lasat niciodata la greu,mi-a fost aproape la nevoie iar eu reusesc sa termin intotdeauna treaba la timp.Prin utilizarea acestei soluti grasimea arsa de pe plita,rotisoare ,vase emailate si sticla termorezistenta  va disparea definitiv. 
Modul de utilizare este foarte simplu ,punem solutie peste partea murdara lasam sa actioneze vrea 20 de minute apoi stergem cu un burete umed,dupa clatim bine iar noi vom scapa de frecat si atatea nervi.Aceasta solutie eu o mai folosesc si pentru spalarea gresiei ,a obiectelor sanitare ,faientei care mi-a fost de ajutor si nadejde.


Cu ajutorul produselor Farmec  intotdeauna am fost frumoasa ,ingrijita si stralucitoare,atat eu cat si locuinata mea.Va recomand cu draga inima si cu cea mai mare caldura aceste produse.

Va pot spune ca prin utilizarea acestor solutii munca mea imi este usurata.Voi cum va pastrati caminul proaspat si primitor.???





                                                                                                                     Acest articol este pentru proba a 9 din Spring SuperBlog 2015.








Un comentariu: