Pagini

joi, 26 martie 2015

Poezie pentru tine....draga gradinarule!

Nici nu stiu cum sa va spun
Mare nevoie am acum,
De un topor foarte bun,
Cautand si cautand,
De GranPedia am dat,
Unde m-am acomodat ,
De indata ce am dat,

E util si de folos,
Sa intri aici are un rost,
Pentru ca orice ai cauta,
Pentru gradina ta,
Fie ea buna sau rea,
O gradina si tu poti avea,
Numai sa te tii de ea,

Daca vei avea nevoie,
Solutii vei primi,
Fie ca vei fi novice sau cu experienta,
Aici iti vei  gasi uneletele potrivite.

Toata iarna eu am spart lemne,
Si toporul s-a farmat
Si iata ca am ramas,
Fara unelta acum,
Nu sunt intristata,
Ca eu am dat,
Peste acest topor acum,
Si e cea am cautat.

Imi va fi de folos,
Atat mie, cat si tie,
Stiu ca si tu ai nevoie,
Nu acum ,ci la iarna,
Dar ai mare grija ...

Stiu ca nu vreau sa va enervez,
Dar atentie padurile nu le defrisati,
Pentru ca aer curat nu mai respirati,
Noi de ele avem nevoie,
Atat pentru infrumusetare,
Cat si pentru oxigen...

Voi ce parere aveti acum?
Oare el ne este de folos?
Sau spun vorbe fara rost?

Si ce vreau sa va mai spun,
Nu am luat numai atat,
Eu pe o motocoasa,
Am pus ochii,
Iarba mea va disparea,
Dintr-o singura clipire,
Cu numai 690W putere,
Si cu un zgomot de numai 108 DB,
Cu tot dragul ai sa muncesti ,
Numai daca o folosesti.

Iar acum drag gradinarule,
Eu iti recomand cu mult drag si caldura,
GranPedia pentru ati achizitiona ,
Ceia ce-ti pofteste inima,
Tu unelte vei gasi,
Si indata le vei primi,
Iti urez spor la munca
Si o gradina placuta.

Un comentariu: