Pagini

vineri, 13 martie 2015

Nunta la 3 Stejari


Nunta este si va fi un eveniment foarte important din viata fiecaruia.Nu multii dintre noi ne permitem sa ne organizam nunta la Complexul Turistic 3 Stejari din Brasov,dar cum aici este o zona de munte foarte frumoasa,cu aer curat ai toate sansele ca nunta sa iti iasa asa cum vrei,mai ales daca locuiesti si in Brasov.

Brasovul este un oras foarte cunoscut,mai ales ca aici se organiza Festivalul International''Cerbul de Aur'' si multe evenimente,dar cred ca multii il stim ca fiind o zona turistica ,iar pe timp de iarna fiind o zona foarte atractiva.In apropierea Brasovului pe DN1 in Timisul de Jos este o frumoasa pensiune de 4 stele ce se numeste Pensiunea 
3 Stejari ,unde putem imbina utilul cu placutul.


Nu de mult am primit o invitatie de nunta ,mai exact in luna mai isi va oficia buna mea verisoara nunta.Si cum de fiecare data ne i-a prind surprindere ,am fost tare incantata ca isi va oficia frumoasa petrecere la 3 Stejari ,in aer liber.Eu presimpt inca de pe acum ca va fi o petrecere de pomina,cu bucate alese din bucataria traditionala dar si din cea moderna,ca totii invitatii sa fie multumiti.Totul a fost organizat din timp,transportul ne-a fost asigurat cat si camere sa ne putem odihni.




Din dorinta evenimentelor perfecte si ca totii invitatii sa fie multumiti,ca sa pomeneasca dupa ani si ani,ne-a cazat doua zile la acesta minunata pensiune de 4 stele.Ne va incata cu un minunat foc de tabara a doua zi si cu un minunat gratar,care ne va surprinde pe totii.
Cei care vor sa isi prelungeasca vacanta si sa mai ramana cazati aici,pot vizita multe obiective turistice care sunt prin apropierea pensiunii,de exemplu:

  • -puteti sa vizitati cel mai mare parc acvatic din Romania ,in cartierul Noua- Smile Aqua Park va veti distra si aici la fel ca la mare ....
  • -Biserica Neagra care e cea mai cunoscuta
  • -Castelul Bran la mai putin de 30de km
  • -pe Partia Clabucet din Predeal, te poti bucura de minunatele peisaje impresionante,dar si sa practici diferite sporturi pe timp de iarna.

Asadar daca vreti sa ajungeti in Brasov va puteti caza cu incredere la aceasta pensiune,care ne ofera baie in camera,telefon,televizor ,mini- bar  au si teren pentru sport ,loc de joaca pentru copii dar si biliard .Eu abia astept acest minunat eveniment....cred ca o sa fie cea mai frumoasa petrecere unde am fost vreodata.

Voi ati auzit de aceasta pensiune?eu sincera sa fiu nu,dar zona Brasovului o cunosc cat de cat,am fost aici si am vizitat diferite locatii...chiar merita sa ajungeti ,pentru ca o sa ramaneti surprinsi si tot odata o sa ramaneti cu o impresie buna.Nu am mai intalnit ca pana aici,o zona curata ,linistita ,cu oameni civilizati si linistiti spun asta pentru ca nu in toate zonele tarii e asa.

Acum nu ramane decat sa ne pregatim de petrecere si sa pregatim banutii din timp.





                                                                                                                               Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog.

2 comentarii: