Pagini

vineri, 13 martie 2015

Lenjerii de pat Outlet

De multe ori am vazut la prietenele mele ca si-au comandat lenjerii de pat ieftine  de pe internet.Le-am rugat frumos sa imi spuna adresa sa imi pot lua si eu.Nu mare mi-a fost mirarea atunci cand am intrat si am vazut multe modele printre care si lenjerii de pat romanesti.
Si cum se apropie cu pasii repezi ziua cumnatei mele am zis sa fac o comanda la Lenjeri de pat Outlet 1+1 gratis ,una mie si una ei, dar modele diferite.Asa ca m-am gandit sa va spun si voua celor care nu stiati de acest site si de minunatele lenjeri.



Aceasta lenjerie viu colorata,cu un design placut ii va aduce confortul mult dorit, iar dupa o zi incarcata cand se va aseza in pat somnul o va lua usor usor fara sa se mai chinuie sa adoarma.
Se va potrivi foarte bine in dormitorul lor dublu ,deoarece aici gasiti toate dimensiunile de care aveti nevoie si nu ve-ti fi nevoit sa mai cautati in alta parte.
Materialul este foarte rezistent la spalari pastrandu-si intacta culoarea.




Iar aceasta lenjerie care este mult mai deschisa e pentru mine.Imi place tare mult culoarea roz si imprimeul care e foarte frumos.
Dupa cum stiti inalbitori nu se folosesc la lenjeriile colorate cum ar fi acestea,ci doar la lenjeri deschise sau poate deloc.Tin minte ca si eu foloseam inalbitori si ma iritam si am renuntat.La masina se spala la o temperatura nu prea mare recomandat ar fi la 30 'C si cand se calca la 130'C.





 In categoria lenjerii de pat Pucioasa  am vazut multe modele foarte frumoase care imi fac cu ochiul pentru cu toate sunt 100% din bbc ,majoritatea au imprimeuri florale,fie ca sunt inchise sau deschise toate sunt atragatoare si merita sa ne cumparam.
De cate ori mi-am achizitionat din magazin nu au fost chiar asa de rezistente pe cand acestea dureaza foarte mult timp si raman neschimbate la culoare,acesta fiind un foarte mare avantaj.

Comanda se face pe site,alegeti  categoria 1+1 Gratis va bifati modelele dorite si le adaugati in cos iar site-ul  va actualiza automat promotia,iar voi ve-ti plati una dar ve-ti primi doua.


9 comentarii: