Pagini

vineri, 20 martie 2015

Obiectele de gradinarit care imi lipsesc

Eu locuiesc la casa ,mai exact la tara....o zona foarte frumoasa,dar unde este si foarte multa munca.Nu ma plang de acest lucru ,dar nici nu fug...imi place ceia ce fac cand vine vorba de gradinarit.

In primul rand as vrea sa va impartasesc un ''secret'' sunt o iubitoare de flori si plante de tot felul,imi place sa am si sa am mare grija de ele.Acum ca este sezonul lor,trebuie sa punem in gradina tot felul de plante,de legume si sa avem o gradina frumoasa si bine ingrijita.Consider ca legumele crescute in curte de tine sunt cele mai bune.  Noi avem un solar in care am semanat tot felul de rasaduri pentru vanzare,incepand de la rosie ,diferite soiuri de ardei si vanata,dupa ce se termina sezonul punem rosie pentru noi si avem pana toamna tarziu.Dupa care ne raman si muraturi pentru a pune pentru iarna,dar pana acolo avem foarte mult de munca.



Aceasta tehnica a aparut din dorinta de avea legume proaspete cat mai repede.Insa pentru a invata acest procedeu cu semanatul si rasadirea rasadului acesta trece prin mai multe etape,care daca sunt efectuate corect avem sanse de avea recolta cat mai bogate.Din acesta frumoasa meserie am castigat ani la rand banuti iar daca tot timpul de tii de ea aveti sansa sa aveti si o clientela ,care sa aiba mare incredere si sa vina numai la voi.



De mult timp ma gandeam ca ar fi si o afacere tare profitabila cu florile.Pot spune ca de vreo 3 ani am vandut numai pe internet flori din gradina propie si diferite plante medicinale care se gasesc pe camp,dar care sunt la foarte mare cautare ,de exemplu cum e sunatoarea....e foarte buna si foarte cautata.Acest gand il am de o vreme in cap dar nu stiu ce sa fac.Voi ce credeti s-ar vinde daca m-as tine si cu florile.????

Va pot marturisi ca in fata casei am o gradinita plina cu diferite soiuri flori,intr-o parte am gazon si un minunat gard viu care arata nemaipomenit.Si din dorinta de a avea tot timpul un gazon verde si frumos ne dorim tare mult sa avem o pompa de gradina in care ne va  ajuta foarte mult la udarea gazonului  ,dar in primul rand in gradina unde ne va fi de mare folos.Deoarece avem o fantana in curte foarte buna,care apa izvoraste tot timpul acesta pompa ii va face fata si noi nu vom mai avea o asa mare cheltuiala.Deoarece an de an noi udam cu canalul care are apometru si dam o gramada de bani. Aceasta pompa are o putere de 600 de W si o presiune de 3,6 bari.


Aceasta pompa este usor de instalat si cu o durata de viata mare ,iar adancimea de apa de unde poate scoate apa teoretic este nelimitata.Are o garantie de 2 ani.
Cand vine vorba de obiectele de gradinarit care imi lipsesc pot spune ca mai sunt cateva care mi-ar trebui si mi-ar folositoare,cum v-am spus pompa ar fi cea mai mare dorinta a noastra ,dar si o masina de tuns gazonul,o foarfeca pentru gard viu sa nu mai stam tot timpul sa ii cerem vecinului si un vermorel(aparat de stropit in gradina).

Pot spune ca m-am cam saturat de cate ori ma duc sa cer imprumut cate ceva,dar poate cu voia Domnului si cu putere de munca vom avea si noi posibilitatea sa le achizitionam.



Voi cei care locuiti la casa,care aveti gradina ce v-ar mai trebui?

28 de comentarii:

  1. si eu locuiesc la casa,ador florile si imi face deosebita placere sa am grija de ele

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant pentru toti cei care stau la casa si se pot ocupa cu asa ceva!

    RăspundețiȘtergere
  3. cu un asa obiect de gradinarit iti e mai mare dragul,de a uda...spor la munca

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte interesant,practic si util,pt.o gradina frumoasa si ingrijita ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. ador florile, natura si copacii, interesant articol

    RăspundețiȘtergere
  6. Un coltisor de rai , cu multa verdeata si e chiar necesara o popmpa de dragina pentru a-ti usura munca . Sper sa ti-o achizitionezi cat mai curand , va fi o placere atunci udatul .

    RăspundețiȘtergere
  7. cat traiesti la casa iti mai trebuie cate ceva dar si satisfactia e fara pret cand stii ca tot ce faci e facut cu munca si multdevotament .

    RăspundețiȘtergere
  8. Constantina Niculcea21 martie 2015 la 12:02

    Interesant si eu am nevoie de o pompa pentru gradina.

    RăspundețiȘtergere
  9. O gradina cu flori este o minune! Am vazut o caldarusa superba!!!:) Ioana

    RăspundețiȘtergere
  10. super articol detailat si avem multe de invatat de aici

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumos articol! O gradina superba! Mama mea isi construieste casa la tara si de abia astept sa-i umplu gradina cu flori. Am inceput deja cumparaturile cu un set de gradinarit.

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu" gradinaresc " doar in balcon si deci nu imi trebuie aparatura, dar tare mult mi-as dori sa am o gradinita mica ,plina cu flori !

    RăspundețiȘtergere
  13. practic si uti,foarte frumos arata,o minunatie de gradina.

    RăspundețiȘtergere
  14. un articol foarte interesant

    RăspundețiȘtergere
  15. E visul meu sa locuiesc la casa si sa am gradinita mea cu flori...multumesc de sfaturi poate imi vor fi de folos peste ani cand sper sa imi ating visul :)

    RăspundețiȘtergere
  16. este foarte important sa stim cum sa cultivam plantele cat mai natural

    RăspundețiȘtergere
  17. Interesant si util articolul pentru toti cei care stau la casa!

    RăspundețiȘtergere
  18. frumos articol si foarte util ;) :*

    RăspundețiȘtergere