Pagini

sâmbătă, 21 martie 2015

De ce sa ai un domeniu?

Cu mult timp in urma m-am gandit sa imi fac un blog,cum aproape nu stiam mai nimic am inceput sa caut pe domnul google tot ce trebuia sa stiu,printre care am gasit si ramura de ce e bine sa ai un domeniu?

In primul rand totii cei care au de gand sa-si faca un cont de blog in care sa scrie diferite lucruri sau chiar pentru vanzarea si promovarea anumtor produse e bine sa aibe un domeniu pentru ca atunci sponsorii si partenerii te vor trata cu incredere si seriozitate.  Ar fi indicat atunci cand va cumparati un domeniu sa fie usor de retinut iar oamenii sa-l gaseasca rapid,in care sa-ti defineasca afacerea sau blogul bine inteles.
Asa ca m-am hotarat si eu sa imi i-au un domeniu care sa se termine cu .ro un nume scurt usor de retinut .
Atunci cand esti trecut pe domeniu alte persoane te privesc cu incredere si esti mult mai cautat,si asa poti avea pe zi cat mai multe vizualizari.Acest lucru trebuia sa-l fac de la inceput,dar daca nu stii acum pierzii toate vizualizarile ,punctele SEO si multe alte lucruri,dar asta pentru mine e o lectie si pentru cei care vor sa-si fac blog sa stie cum trebuie procedat.


Util si bine ar fi sa va cumparati domeniu de pe Webrahost, care va ofera diferite servicii.Pe aceasta lista se pot gasi diferite domenii incepand de la .com .net .ro / .biz / .info ,prima fiind cea mai populara si majoritatea companiilor isi asociaza conturile cu .com.Dar daca afacerea ta se adreseaza doar persoanelor roamne puteti lua in calcul varianta .ro care se plateste o singura data,nu ca la celelalte domenii in fiecare an.

Avantajele unui domeniu de pe Webrahost :

  • va costa numai 25€ pe o perioada nedeterminata
  • siguranta
  • performanta
  • seriozitate
  • si nu numai atat gazduirea de 2€ / luna va ofera :40 GB trafic lunar,1 domeniu gazduit ,access SCP/SSH ,1GB spatiu HDD .....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu