Pagini

luni, 23 martie 2015

In bucatarie!

De cand ma stiu imi place tare mult sa gatesc,fie vorba ca pregatesc diferite feluri de mancare pentru familia mea,pentru invitatii sau diferite persoane intotdeauna gatesc cu dragoste.Atunci cand urmaresc diferite emisiuni TV sau vad anumite lucruri despre bucatarie imediat incerc si eu sale retin deoarece imi sunt de folos.

Am urmarit cu drag Masterchef  si fiecare editie a fost o invatare de minte.Pentru ca acolo gateai pentru un juriu,persoane care erau  curioase sa vada cum gatesti in bucatarie si nu numai,primeai note, fie bune sau rele,laude,critici...Dar asa a trecut fiecare editie pana cand am bagat lucrurile marunte la cap pe care nu le stiam.
Atunci cand sunt in bucatarie incerc sa ma implic cat pot de bine ,ca familia mea sa fie multumita si eu sa fiu mandra de ceia ce gatesc.Acum de curand m-am inscris la un curs unde voi avea ocazia sa gatesc pentru copii unui centru de plasament sau batrani nu stiu exact care la finalul competitiei vom fi premiati asa cum se cuvine.
Pentru inceput cred ca imi va fi destul de greu,pentru ca nu sunt obisnuita sa gatesc in cantitate foarte mare,precum gatesc bucataresele la cantina acolo au experienta si tot odata stiu daca mai trebuie un pic de delicat,sare,sau cine stie ce....

Dar cu ajutorul ce il voi avea voi trece cu bine.
Eu cred ca atunci cand mananci cel putin 5 tipuri de legume si fructe zilnic,riscul bolilor de inima si a cancerului va scadea.De aceia medici ne recomanda sa mancam cat mai sanatos pentru a fi cat mai sanatos.

Inainte de a mai scrie cateva randuri despre ceia ce vreau eu sa gatesc va las aceasta mica poezie,compusa chiar de mine:

Intotdeauna trec cu bine,
Ca am Vegeta langa mine,
Orice mancare gatesc,
Imi iese fara sa gandesc,
Deoarece o femeie ideala,
Pune dragostea in oala,
Fie buna fie rea ,
Vegeta e dragostea mea,
Nimic nu pare gustos ,
Pana cand nu adaug  Twist.
Fie cartofi,peste sau salata
Mancare imi iese de indata.
De aceia mancarea sanatoasa
Va fi mai aratoasa.


Primul fel pe care il voi pregati va fi rulada de curcan umpluta  cu legume,bacon si branza,diferite ierburi dar nu voi uita contimentul meu de baza Vegeta gust de gaina,care va da un gust nemaipomenit.

Voi folosi :
600g piept de curcan
400g dovlecei
100g ciuperci
30g costita
patrunjel tocat
Vegeta gust de gaina.


Nu ramane decat sa pun in practica aceasta reteta si sper ca va arata exact ca aici,iar ca gust nu va mai pot spune...o sa fie nemaipomenit.

Voi mai pregati rulori de peste,ca tot se mananca peste pe 25 martie,m-am gandit inca de pe acum ce preparate voi pune in practica
Nu va fi destul de greu pentru ca in 30 de minute voi pregati pentru 4 persoane.Deci ce imi va trebui va fi 2 fileuri de somon ,4 de calcan.vegeta ,morcov si fasole.

Pestele se va pregati la abur,iar legumele se fierb.Fiecare le aranjeaza dupa cum doreste.



Iar la desert imi ramane sa mai ma gandesc....Voi ce idee imi dati?Ma ajuta cineva?

Cum vi se par aceste preparate?


Tare mult as vrea sa imi pot implini visul folosind produsele Vegeta.
Ce e Vegeta?- un condiment folosit la diferite mancaruri cum ar fi ciorba,pentru gratar,pentru legume,peste...e o combinatie de legume si condimente care nu ar trebui sa lipseasca din nicio o bucatarie.
Adaugati vegeta peste carnea care urmeaza sa fie prajita,peste carnea care trebuie pusa pe gratar ,pui, peste,legume iar gustul lor va fi mai nemaipomenit.Voi folositi vegeta?





Un comentariu: