Pagini

vineri, 24 octombrie 2014

Ce accident bizar i s-a intamplat laptopului meu



               De multe ori mi sa intamplat sa am probleme cu leptopul...si calculatorul care l.am avut...in nenumarate randuri m.am dus cu el la reparat se plictisise cei de la service se mine....deja ma cunosteau si se invatase cu mine...
     
Leptopul pe care il am acum am avut si cu el 2 incidente...exact cand iti era lumea mai draga tocmai atunci nu mergea....display.ul leptopului facea niste duncgi de toata frumusetea...erau asa de enervante...la inceput nu erau asa accentuate dar cu timpul ele s.au accentuat si nu mai vedeam aproape nimic.....
 

 L.am dus la reparat..toate bune si frumoase pana la un moment dat cand iarasi a inceput sa faca ''figuri''
am incercat sa instalez windows.ul care eu ma pricep nu sunt chiar asa....dar de dat aceasta nimic....nu mi.l lua ....m.am dus cu el la service iarasi k nu imi placea deloc cum se misca si acolo ce sa vezi mi.a instalat windows.ul si imi spune ca am probleme de la incacatorul leptopului ,am cumparat incarcator bine inteles ca fara internet ,leptop,sunt ''moarta''...
Si prin mult alte prostioare am tot trecut ....sa va mai spun alta amuzanta...venise nepotelul la mine (3 anisori) si vroia sa se joace ,sa asculte muzica cum el nu stie sa umblea inceput sa bata cu mana peste butoane a inceput sa sara un cate una...noroc ca se baga ca altfel trebuia sa imi cumpar alta...


Aveti grija de ceia ce aveti!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu