Pagini

joi, 23 octombrie 2014

salata de cruditati....

 Am primit de la dvs Blogal Initiative un email prin care aveti concursuri foarte atractive...printre care si cel pentru vegetarieni...si cum sezonul rece se apropie cu pasi repezi m.am gandit sa scriu si eu o reteta care e foarte buna....Eu anul acesta am facut in cantitati mari in jur la 40 de kg....asa ca m.am gandit sa impart si cu voi ceia ce am facut...






Cu acest articol m-am alaturat campaniei Fii Activ cu Doppelherz® aktiv Pentru Vegetarieni.


salata de cruditati(bulgareasa)
igrediente:5 kg muraturi
               1 kg ceapa
                1 kg capia sau gogosari
                1 kg ardei galben
                2capatani usturoi
               2 capatani telina cu frunza


1l otet
1/2 l ulei
1/2 kg zahar
10 linguri sare
foi de dafin
boabe mustar
piper boabe
20 aspirine





Mod de preparare: se curata legumele se spala si apoi fiecare le toaca dupa cum le place mie mi.au placut un pik mai marut taiate.telina si morcovul le.am dat pe razatoare....toate aceaste legume se pun intr.un vas mare si se lasa pana a doua zi ....
dupa ce se termina de tocat se prepara compozitia din otet ulei zahar sare foi de dafin si piper se pun pe aragaz sa dea in clocot si se toarna peste legume si se lasa la marinat pana a doua zi..... A doua zi inainte sa se puna la borcane se pune aspirinile topite cu zeama lasata de la legume si usturoiul....
A se consuma la 10 zile...
Spor la lucru...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu