Pagini

luni, 27 octombrie 2014

Ce produse pentru copii poti cumpara de pe Babytrend

      Buna dragilor...cum noi ne gandim la un bebe am zis sa cautam din timp tot ce ne trebuie...Am cautat in oras la magazinele speciale nimic interesant si am inceput sa rasfoiesc internetul..si am gasit un site exact pe placul meu bebytrend.ro  .
 In primul rand pentru inceput ne trebuie un patut bebe  .
Am ales acest patut pentru urmatorele  lucruri :     -  gratarul de sustinere al saltelei este foarte rezistent, si are trei nivele de ajustare a inaltimii, in functie de varsta copilului
-Sertarul mare permite depozitarea lenjeriei de pat, si se culiseaza pe sine
- Materialele folosite sunt de calitate superioara, iar lacul si vopselele sunt pe baza de apa, dupa noile reglementari Europene
- Patutul prezinta doua bare, care se pot demonta, unde copilul poate iesi din patut fara sa incerce sa sara peste margine
- Se monteaza foarte usor, pe baza manualului de utilizare
-Colturile sunte rotunjite, astfel evitand pericolul de accidentari

Apoi ne trebuie un carucior  pentru copil cu care putem iesi afara la plimbare.la aer .
Descriere produs :
-Sistem de franare
-Suport pentru picioare reglabil
- Spatar reglabil in 3 pozitii
-Centura de siguranta cu inchidere in 5 puncte
-Bara detasabila
- Sac pentru picioare
- Cos mare pentru cumparaturi
Ca sa ii putem trage atentia si ca sa il mai linistim am mai ales un carusel muzical conceput pe culoare roz cu cutie muzical oferă copiilor o selecţie de 18 melodii diferite, în 6 categorii separate.Copii, şi părinţii de asemenea, se vor bucura cu siguranţă. Odata ce copilul incepe sa mearga,caruselul poate fi transformat într-o cutie muzicala distractiva, pe care il vor iubi copiii mici .
Partea muzică are o gamă nesfârşită de melodii - 6 categorii diferite de muzică, 18 melodii diferite şi 40 de minute de muzica non-repetitive.
Design unic, cu două difuzoare de înaltă calitate.
Odata cu crestrea micutului multe lucruri mai trebuie...am mai gasit in aceasta categorie scaun de masa multifunctional pentru copii intre 3 luni - 6 ani,centura de prindere in 5 puncte , inaltime reglabila,spatar reglabil,suport pentru picoare, distanta reglabila intre tava si copil.


Noi de fel suntem mai plimbareti,ne place mult sa calatorim si daca vine bebele trebuie sa ii luam scaun auto  si sa il plimbam ,sa vada frumoasa Romanie si locurile minunate...ii plac foarte mult animal printu.rile si am ales exact ceia ce imi place .

În caz de răsturnare, impact lateral sau pentru a compensa impactul undei combinat vertical, lateral, forțe ce poate duce la ejecție sau alunecare,
punctele de contact la umăr și cureaua dintre picioare , pot opri aceste riscuri și păstreaza copilul în siguranță în scaunul de protecție.
A sosit timpul sa mergem,mai ''de buselea'' mai in premergator....dar nu avem....ce sa facem???trebuie sa cumparam...de unde???de pe babytrend.ro.


Spatarul inalt, ofera o pozitie perfect sanatoasa pentru spate,
Husa este fabricat din material rezistent, lavabil, ce permite pielii copilului, sa respire,
Culorile vii si sunetele vor capta atentia copiilor, astfel mersul va fi mult mai usor si distractiv,
Cand nu se foloseste se poate plia, ocupand foarte putin spatiu.
Ne-a mai placut foarte mult acest balansoar pentru copii care este in forma unei sanii dotat cu 3 jucarii colorate care capteaza atentia copiilor.
.
Pentru obtinerea unor tratamente rapide sigur si confortabil ne trebuie un aparat de aerosol .

Si nu in ultimul  rand ne mai trebuie un cantar digital ca sa putem vedea ca am luat in greutate..care il poate folosi intreaga familie.
                                Aboneaza-te la newsletter  pentru a afla ofertele de Black Friday.
Dupa cum v-am spus animal printu.rile sunt preferatele noastre..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu