Pagini

luni, 27 octombrie 2014

Ce produse de pe Mylash am cumparat

Am gasit gasit site.ul MyLash care are o gama de produse foarte bine etalat...va recomand cu incredere pentru ca am folosit aceste produse si am fost foarte multumita de calitate si desing.ul lor.Pentru a va convinge va propun produsele lor.
Genele false Andrea ModLash 23 sunt gene tip banda fabricate 100 % din par uman sterilizat.




Aplicarea genelor false se face foarte simplu si numai in 3 pasi.

Masurati genele
Puneti genele pe lungimea pleoapei. Daca geana este mai lunga decat linia ochiului taiati surplusul cu o forfecuta din coltul exterior al genei.
Aplicati adezivul
Aplicati un strat subtire de adeziv pe toata lungimea genelor false. Asteptati ~ 60 secunde
Aplicati genele
Aplicati genele false la baza genelor naturale. Mentineti presat cateva secunde pentru o lipire sigura.
A folosit si voi folosi in continuare MyLash pentru ca au o paleta larga de produse la care cred eu ,ca pretul ii recomanda calitatea ii reprezinta.
Pregateste-te de cumparaturi de pe Mylash cu ocazia Black Friday!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu