Pagini

duminică, 26 octombrie 2014

Rochitele comandate pe Internet

             Nunta am facut-o acum ceva timp (23.08.2014) si mi.am dorit foarte mult 3 domnisoare de onoare imbracate toate la fel....    
        In primul rand vreau sa va spun ca am  cautat  in stanga si in dreapta intreband peste tot...si am gasit un cont pe facebook Atelier Melly unde am gasit ce mi-am dorit, ceeia ce am comanda aia am primit.
Am luat frumos legatura cu fata am stabilit ce si cum si am primit rochitele in max 3 zile...iar fetele mele sau bucurat tare mult si au venit tare bine pe ele..
Poate face orice model la cerere...costume de baie,rochite mini si lungi,colanti,salopete ,bluzite, pijamale....

1. Cum comand?
Comanda se face în mesaj privat pe facebook sau la numerele de telefon: 0757354228 (orange) / 0785338219 (cosmote). 

2. Cum se face livrarea?
Livrarea se face prin Posta Romana (colaterie), transportul costând 3 lei, prin Prioripost, transportul costând 10 lei sau prin FAN Curier, transportul costând 20 lei. 

3. Cum platesc?
Plata se face într-un cont deschis la Banca Transilvania. Nu trimite ramburs !!

4. Cum pot fi sigură că voi primi comanda?
Datorită experienţei sale în acest domeniu (din ianuarie 2009), a primit multe recomandări şi calificative pe anumite site-uri ( hi5, trendzone, toptrend, okazii). Calificativele şi recomandările le gasiţi postate aici =>http://www.facebook.com/diamond186/media_set?set=a.377012902349166.104339.100001213796506&type=1
Toate persoanele care comandă, fac plata în avans pe card, nu se fac excepţii.

5. În ce condiţii pot face retur şi cum?
Returul se face doar în condiţiile în care a fost găsit un defect asupra produsul, şi numai dacă acesta nu a fost comunicat. Returul se poate face în maxim 3 zile de la primirea comenzii, reclamaţiile ulterioare nu se mai primesc!
RETUR DOAR PRIN ÎNLOCUIRE PRODUS !! Produsul va fi trimis clientei in maxim 15 zile de la primirea returului !!
Se accepta retur doar daca:
Produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat
Nu au existat daune cauzate de utilizarea incorectă.
Taxele poştale vor fi suportate de cumpărător.
Nu accepta retur dacă nu i-a fost comunicat corect mărimea, şi produsul este mic / mare. Produsele le realizeza pe măsuri comunicate de clientă.

               Recomand cu mare drag si incredere!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu