Pagini

miercuri, 29 octombrie 2014

Promoţii de Black Friday

        Sotului meu ii plac foarte mult ceasurile.La munca nu are timp de telefon si un ceas ii este perfect, nu il incurca cu nimic si ii e foarte util.
 Ceasul este un instrument de măsurare a timpului.
Ceasurile de mână sunt apreciate ca forme de bijuterii sau ca forme de artă care pot fii colectate în loc de a fii numai forme de a afla timpul.
În mod normal, ceasurile bărbătești sunt pentru ocazii mai deosebite , sau pentru viata de zi cu zi sunt aurii, subțiri și simple fără design special.
Ceasurile pot fi modificate ca să fie resistente la apă. Ceasurile de acest gen sunt uneori numite “ceasuri acvatice” când sunt potrivite pentru scufundăr.

După utilizare și formă ceasurile pot fi:
-Ceasuri de perete 
-Ceasuri de buzunar, ceasuri de mână
-Ceasuri deșteptătoare
-Ceasuri pentru scufundători, pentru șah
-Ceasuri pentru piloți
-Ceasuri astronomice


Pe cautceas.ro, am găsit multe oferte de convenabile si preturi bune, uitaţi ce am ales eu:

Greutate (grame): 81 Forma cadran: rotund Culoare cadran: negru
Culoare curea: negru
Culoare carcasa: argintiu
Geam: Cristal mineral, ultra-rezistent
Compozitie carcasa: otel inoxidabil 
Compozitie curea: piele


Si am mai ales inca un ceas sa profit de oferta .



Culoare cadran: alb ,Culoare curea: negru
Geam: Cristal mineral, ultra-rezistent
Ambele ceasuri sunt superbe....



Am auzit că prin magazine e Black Friday. Astfel m-am aventurat şi eu în lumea magazinelor online, şi am aflat că între 21 şi 28 octombrie e BLACK FRIDAY la ceasuri pe cautceas.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu