Pagini

vineri, 23 ianuarie 2015

Aici gasiti scaunele potrivite...

Dupa multe cautarii si cercetarii,am gasit site-ul potrivit pentru scaunele care mi le doresc in casa.In primul rand eu imi doresc un scaun pentru biroul care il am,scaune pentru bucatarie si nu in ultimul rand un scaun de masaj.
Acum vreo 4 ani am primit un cadou un pic mai mare,biroul meu care zi de zi sunt la el,leptopul sta acolo unde ii este locul.Iar sotului ii place tare mult sa citeasca cartile unde le are puse frumos asezate ...dar lipseste ceva acum,care inca nu ne-am permis sa cumparam pana in acest moment...scaunul potrivit pentru locurile si momentele potrivite.Nu e singurul exempul de care vi-l pot da.

Deoarece majoritatea timpului,cei de la birou isi petrec mult timp pe scaun trebuie sa alegem ceia ce e mai bun si util pentru noi. Stand ore intergi in fata calculatorului ,amortesti dupa cateva minute daca stai nemiscat si atunci sunt multe variante in care trebuie sa iti schimbi pozitia sau bine inteles scaunul.
Primul lucru care trebuie sa-l faci ,este sa iti schimbi pozitia ,dar intotdeauna trebuie sa stai corect,nu sa stai cu picioarele impleticite sau cine stie cum,iar atunci cand te vei ridica te vor durea toate.
Iar a-l doilea lucru pe care trebuie sa-l faceti e sa va alegeti un scaun ergonomic de pe site-ul potrivit .

Eu am gasit si va recomand si voua tot odata aceste tipuri de scaune. Acest scaun 2 in 1:pentru birou si masaj.

Primul scaun pe care l-am achizitionez este acesta.E tapitat din piele ecologica,bratele si steaua sunt dintr-un materila cromat .
Acest scaun pentru birou,il puteti folosi si pentru a va relaxa tot odata are un sistem pentru masaj ,cu cinci programe diferite.
La achizitionarea acestui tip de scaun ve-ti primi si o telecomanda cu adaptor AC 230V/50Hz cu care il puteti controla ,pentru setarile dorite.
Cu acest produs,fie ca esti slab ,fie ca esti gras poate tine orice greutate pana la 100 de kg.

Primul lucru l-am pus deja  in cos, dar au urmat si altele si as vrea sa impartasesc si cu voi acest lucru.Am mai gasit si scaune de bucatarie  ,exact pe gustul si culoarea mea.
Albul intotdeauna mi-a placut deoarece reprezinta puritate ,pace si curatenie.Un lucru care este adevarat,este acela ca persoanele care prefera acesta culoare sunt prietenoase ,sincere si intelegatoare,aceasta culoare am preferat-o la scaunele pe care le-am comandat.
Scaunele sunt o piesa a mobilierului care de cele mai multe ori sunt realizate pentru a ne aseza.Ele cel mai des au patru picioare,dar pot fi si cu trei in cazul cel rotative.
Sunt scaune care nu au spatar,sau locul unde a ne aseza mainile aceste se numesc taburete.
Acest model care l-am ales sunt confectionate dintr-un cadru de otel cromat,iar deasupra s-a folosit un burete gros ,ce ridica gradul de intensitate si confort al acestuia.
Deasupra fiind invelite cu piele ecologica,si pe care le puteti achizitiona in mai multe culori:alb ,negru si rosu.
Acesta e scaunul ideal pentru :bucatarii,restaurante,living si altor salii.

Pentru cei din Constanta ,e mai avantajos pentru ca aici s-a deschis primul magazin acesta fiind situat pe strada Dezrobirii nr.118, bl.IS5, parter.
Livrarea coletelor se face Gratuit pe teritorul Romaniei,indiferent de valoarea comenzii si la livrarea ve-ti putea plati cash sau prin card bancar.
In pachet ve-ti primi toate datele pentru asamablare lor ,dar si garantie si chitanta comenzi dvs.
Asadar eu mi-am facut curaj sa cumpar de pe internet tot ce e necesar pentru casa,asa ca va indemn si pe voi sa aruncati un ochi sa vedeti despre ce e vorba,iar daca v-a placut nu ezitati sa comandati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu