Pagini

marți, 27 ianuarie 2015

Tag: Ingrijirea tenului

De vreo cateva zile am vazut la mai multe persoane din blogosfera ,un tag despre ingrijirea tenului si m-am decis sa-l fac si eu...poate aceste produse care le folosesc,le va fi si altora de folos.
Deci eu sunt pregatita sa raspund acestui mic chestionar si sa inceapa intrebarile.


1.Descrie rutina ta de ingrijire in 5 cuvinte.

Curatare,tonifiere, hidratare si demachiere.
Deci in functie de fiecare anotimp,folosesc produse diferite si nu pot caracteriza doar in 5 cuvinte..ca ar fi fost mai multe de spus.Deoarece acest lucru pe care il faci zilnic este pentru tine ca persoana,sa fi ingrijita si respectata de cei din jur.Daca acest lucruri iti vor scapa de sub control nu cred ca ceilalti te vor vedea cu ochii buni.Curatarea tenului este cel mai important lucru de care trebuie sa avem grija.

2.Care este tipul tau de ten?

Eu am un ten sensibil..dar care e gras,si de multe ori am avut probleme.

3.Cel mai bun inamic impotriva cosurilor?

De multe orii m-am confruntat cu aceasta problema care imi da mari batai de cap...De cele mai multe ori m-am dus la dermatolog ,la medicul de familie si am cumparat ce mi-au recomandat,Zineryt.Nu am cumparat produse din anumtie cataloage,de pe internet dupa capul meu,ca imi era frica.

4.Care este produsul tau preferat pentru ingrijirea tenului?

Pot spune ca am mai multe produse care imi plac si ori de cate ori s-ar consuma le voi cumpara din nou cu aceiasi placere.Pentru ca tenului meu ii place din gama Nivea cel mai mult ,lotiunea tonica purifianta.



5.Servetele demachiante:da sau nu?

De multe ori cand ies la cumparaturi imi pun si cate un pachet de servetele,le folosesc cu drag..Dar atunci cand nu am servetele,am de cele mai multe ori creme.Care nu ustura si nu irita.In plimbari,excursii imi iau si una si alta ,nu care cumva sa imi lipseasca ceva din geamantan.


6.Toner:da sau nu?

Pana in acest moment nu am folosit toner-ul deoarece, am diferite geluri si lotiunui  de curatare,intreaga gama de la Nivea este secretul meu.

7.Produse high end pentru ten sau produse high end de machiaj?

Imi place acele produse care se potrivesc cel mai bine tipului meu de ten.Sunt creme care mi-au iritat piele,creme pe care nu le folosesc de mult,chiar dau au o gama renumita .Prefer sa iau si un produs un pic mai ieftin care ii place tipului meu de ten,de aceia nu intotdeauna conteaza calitatea produsului.

8. Care este cel mai ciudat produs pe care l-ai folosit pentru ingrijirea tenului?

Nu am incercat niciodata ,pana in acest moment,sa fac experimente pe tenul meu...si nici nu as face.\

9. Care sunt cele mai bune sfaturi pentru un ten frumos?

Cel mai important lucru care cred eu,este sa ne curatam tenul intotdeauna fie ca ne machiem sau nu in ziua respectiva.Deoarece sunt porii si tot felul de impurtitatii.Va recomand cu incredere produsele de la Nivea,am folosit si folosesc in contiuare cu mare placere.Dar nu uitati sa verficati si valabilitate produselor cosmetice care e cel mai important.Folositi produsele potrivite tenului vostru.

Va invit si pe voi sa raspundeti acestor intrebari in comentarii si sa dati tag-ul mai departe.

Un comentariu: