Pagini

sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Martisoarele hand-made

Martisorul este o traditie veche ,care  fetele  ,doamnele si domnisoarele il va purta in perioada lunii martie ca semn al sosiri primaverii , aduce noroc,belsug celor care il primesc.Snurul de martisor este alcatuit din 2 culori alb si rosu ,care reprezinta vara-iarna,caldura-frig...s.a.m.d. va fi tinut in piept o brosa sau snuruletul de la mana pana la venirea berzelor si randunelelor.

Pana acum m-am descurcat eu cu articolele anterioare ,cum am crezut ...dar a venit momentul sa ii cer un mic interviu unei prietene care se ocupa intr-adevar de acesta frumoasa meserie handmade.


Eu:Va rog sa descrieti in cateva randuri ,cuvinte acest job?

Handmade by Oana David :Totul a inceput dintr-o pasiune. Sa creezi produse handmade iti trebuie pasiune, sa privesti din perspectiva artei si apoi din cea financiara. Este un hobby-job caruia ii sunt dedicata de dimineata pana seara.


 Eu: Ce considerati ca va trebuie pentru a avea succes in aceasta cariera?
Handmade by Oana David: Pentru a avea succes trebuie sa fii intai de toate o persoana dedicata. Ascult mereu dorintele clientelor, concepem impreuna diverse articole handmade, inventivitate, noutate. Mediul on-line joaca un rol foarte important in dezvolarea aceste mici afaceri, iar pentru un succes deplin, mi-as dori ca ziua sa aiba 48 de ore pentru a crea toate minunatiile handmade din lume.



 Eu:Ce va motiveaza pentru a depune acest efort?
Handmade by Oana David:Cand te gandesti la motivare, primul gand care iti vine in minte este: firesc, motivatia financiara. Nu e chiar asa, sa lucrez uneori pana la 3 noaptea este ca un copil sa aiba un superb papion pentru ziua lui. Sunt motivata de zecile de poze cu accesoriile create de mine primite de la mamici din intreaga tara si nu numai. E un sentiment minunat sa primesti aprecieri si multumiri. In acel moment efortul devine un zambet.


Eu:Ce credeti ca ve-ti face peste 5 ani?
Handmade by Oana David : Imi doresc foarte mult sa dezvolt aceasta afacere handmade. Luna aceasta voi incepe o categorie noua de produse personalizate dedicata intregii familii. In 5 ani vreau sa am un atelier unde sa pot face absolut tot ce tine de accesorii, hainute si nu numai.
Eu: Ati auzit de site-ul GemSale?
Handmade by Oana David : Nu.Cautand acum, am observat ca este dedicat produselor handmade, confectionarii bijuteriilor.


Eu: Daca ar fi sa va achizitionati ceva de pe site,de ce produse ati avea nevoie?
 Handmade by Oana David: As avea nevoie de margele si accesorii pentru bentite, pentru papioanele de dama, iar in aceasta perioada de perlute pentru martisoare. Intentionez ca in viitor sa creez si  accesorii bijuterii. Dar fiecare moment cu etapa lui. Pentru a te dezvolta, trebuie sa acoperi o gama larga de produse handmade, aici incluzand si confectionarea bijuteriilor.


Eu:Ati mers pana acum la targuri cu aceste minunatii?
 Handmade by Oana David: Pana in acest moment nu am expus produsele handmade la targurile de profil. Sper ca in aceasta vara, dorind sa acoper o arie mai mare de categorii (fustite tutu, cercei, bratari, pe langa papioane si bentite), sa vin in intampinarea clientilor cu tot ce tine de minunatii handmade.



Eu: V-ati gandit sa creati si alte tipuri de bijuteri handmade?cum ar fi din pasta fimo?
Handmade by Oana David: M-am gandit la acest tip de bijuterie din material fimo. Am vazut o multime de produse si pot sa spun ca este o adevarata arta. Eu am privit altfel pasta fimo: sa fac micute personaje din desene animat din fimo, ca accesoriu pentru papion sau bentita (angry birds, spiderman, batman etc). Fiecare la timpul potrivit dar cum siguranta vom avea noutati.
Eu: Ati avut pana acum comenzi de accesorii pentru martisor?
 Handmade by Oana David:Da, avem comenzi de martisoare. O poza cu primele martisoare a primit un super feed-back, aprecierile fiind o motivare minunata. Nu este primul an cand facem martisoare, anul trecut au fost de asemenea, foarte apreciate. Martisorul oferit cu placere persoanei dragi iti va aduce un zambet sincer.



Eu: Multumesc mult,pentru timpul acord si sa aveti mult a putere de munca si la cat mai multe vanzari.
 Handmade by Oana David: Si eu va multumesc pentru aceste intrebari care mi-au adus aminte de piticii care poarta produsele noastre handmade si va invit pe pagina "Handmade By Oana David - Papioane", cu minunatii dedicata intregii familii.


Spre incheierea articolului vreau sa va urez inca de pe acum o primavara frumoasa cu cat mai multe si frumoase martisoare .Multumesc pentru interviu,multa putere de munca si la cati mai multi clienti.

2 comentarii:

  1. bravooo foarte frumos Oana ,iti dorim mult succes pupici <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! Pentru a fi adaugata in pagina Eu promovez: http://zaombla.blogspot.ro/p/abia-ti-ai-facut-un-site-sau-un-blog-si.html te rog sa dai follow blogului meu.

    RăspundețiȘtergere