Pagini

joi, 8 ianuarie 2015

Integrame online

Ce faceti voi atunci cand va plictisiti?sau cand aveti chef de ceva care sa va relaxeze?Noi ,eu si sotul ,am gasit solutia care ne relaxeaza si in acelasi timp ne ocupa timpul cu ceva frumos.De multe ori ne-am abonat,am cumaprat tot felul de reviste care sa contina integrame,sau revista numai pentru integrame...Tencuri de reviste,rasfoite de la cap la coada ne-a dat batai de cap zile intregi.



In primul rand ,spun acest lucru pentru ca,sunt multe categorii de integrame,de ex: culinare,de copii,pentru incepatori,avansati si bine inteles pentru cei care se descurca mult mai bine experimentati.Noi suntem undeva la mijloc,nu ne bag la cele mai grele integrame pentru ca iti i-a mult timp si in acelasi timp iti da mult de gandire,sau de cate ori ne apucam sa completam o integrama pe care nu o terminam o lasam asa, apoi la un moment dat ne rentorceam la ea ,nu ne lasam batuti.Alegem integramele de unde poti dezlega un banc,sau ce ce iti cere in cerinta.

Din punctul nostru de vedere,o solutii mult mai utila ,fara a da banii pe reviste , si a mai iesi afara pentru a cumpara un anumit tip,am gasit ceia ce ne doream Integrame online  , e site-ul potrivit pentru oricine.

De ce spun asta?


Pentru ca :
-nu mai dam banii pe ele si ii putem folosi in alte scopuri
              -nu mai iesim afara din casa pentru a cauta o revista 
             -putem sta in fata calculatorului si putem gasi tocmai ceia ce ne dorim
         - Integramele dorite sunt pe un site foarte dotat ,de unde ne alegem categoria dorita
-iti poti face cont si iti poti strange puncte
-te conometreaza atunci cand joci
-iti arata timpul cel mai scurt de rezolvare(care pentru noi pare greu)
-poti cauta in dex cuvintele pe care nu le stii.

Asa am ajuns la concluzia ca Integrame online e tocmai locul potrivit pentru a te relaxa.

Voua va plac integramele?in ce categorie va incadrati?

Un comentariu: