Pagini

sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Incaltamintea preferata la un click distanta

De sarbatori mergand  la o prietena si vazand ca a primise o pereche de UGG-ri de Mos Nicolae ,vazandu-le  mi-au placut tare mult si tot odata in gand mi-am spus ca terbuie sa-mi iau sieu o pereche.Ajungand acasa cu mintea fiind numai la ele nu am stat prea mult pe ganduri am inceput a cauta pe mai multe site-uri pentru a cumpara ceva de incaltat,din intamplare  am dat peste acest site Standard Shoes,care mi-a starnit interesul si am zis sa incerc sa ma uit un pic  si sa-mi fac o parere despre produsele lor.Pot sa spun ca am  ramas surprins placuta de produsele foarte convenabile ca pret si design si ce mi-a placut cel mai mult ca au o gama foarte mare de produse de unde poti sa iti alegi ce iti doresti si ce iti place.


Cum am mai spus ca imi doresc tare mult aceste UGG-uri Debbie Alb pentru ca e sezonul lor si ele sunt pe placul meu.Nu sunt foarte inalte,atat design-ul ,culoarea cat si blanita face ca acestea sa le poti asorta aproape la orice,de fapt aceasta fiind culoarea mea preferata.Aceste UGG le puteti gasi in trei nunante si la un pret foarte bun,fata de ce am vazut in alte magazine.
Interiorul este captusit cu o blanita peste care are un material termo-izolant si impermeabil,ce impiedica pierderea temperaturi din interior si a nu padrunde apa in interior.






Tot pe acest site pot sa va spun ca mi-a atras atentia si o pereche pantofi .Forma lor foarte eleganta,cu un toc nu prea inalt,culoarea  se poate asorta in functie de imbracaminte,danteluta lasand piciorului o lejeritate si a nu transpira face ca acesti pantofi sa fie pe placul meu.Pretul fiind unul accepatabil .O sa ma pot incalta cu ei la urmatoarele evenimente pe care le voi avea incepand cu luna mai.





De asemenea puteti beneficia de transport gratuit daca comanda-ti in valoare de 200 lei.Comenzile se pot prelua si telefonic de luni pana vineri intre orele 10-18, la numarul de telefon 0311040.
Asadar daca sunteti pasionati de incaltaminte si aveti hainute pe care nu le aveti cu ce incaltaminte sa le asortati ,nu ezitati sa intrati pe site ca sigur ve-ti gasi modelul preferat.

Voi stiati de acest site?



Un comentariu: