Pagini

luni, 26 ianuarie 2015

Dorinte pe 2015

Anul ce a trecut a fost unul foarte incarcat, aglomerat si nu am avut timp de mine de loc.Cu multa putere de munca si curaj am trecut peste toate obstacolele ce ne impedicau.
Asadar as vrea ca anul 2015 sa fie unul,dupa placul meu ,fara prea mult stres si bataie de cap.Pana in acest moment toate au decurs bine dar toate lucrurile ni le vom organiza din timp...si nu voi mai permite ca altcineva sa imi rapesca momentele mele.

In primul rand in acest an imi doresc tare mult sa fiu sanatoasa ,atat eu cat si familia mea,pentru ca ne dorim tare mult un bebelus.Si as vrea sa ii oferim toate lucrurile bune ,placute si sa fie rasfatat/a asa cum am fost eu la parintii.Deoarece eu am fost singura si totul mi se cuvenea,toata lumea imi daruia si ma iubea,la fel ca si acum... as vrea ca copilasul pe care il voi naste ,sa il iubeasca la fel de mult ca si pe mine. Toate lucrurile frumoase si implinite sunt atunci cand familia va fi intreaga .Eu sunt o persoana inca tanara care iubesc copii si mi-as dedica tot acest timp lor,care merita toata ingrijirea si tot timpul din lume, pentru ca o parte se va naste din noi si sa fie fericita.Dar uneori visul nu ni se poate implini atunci cand vrem noi si alte persoane pot fi mamici si la 30 -40 de ani,si cand vezi ca nu si-l doresc,ca il lasa pe strazi,ca il omoara,ca il abandoneaza....imi vine sa plang,si daca as avea o putere l-as lua sa-l cresc eu,sa ma pot bucura de acest lucru.
In al doilea rand as vrea sa imi acord mai mult timp pentru mine.Sa citesc cartii,care imi place tare mult,sa ma ocup de mine , sa fiu tot timpul frumoasa ,sa ma pot plimba in locurile care inca nu le-am vizitat si nu in ultimul rand sa fac ceia ce ma pasioneaza,adica sa gradinaresc...iubesc florile.
Prima carte pe care as vrea sa mi-o cumpar  de pe Librex.ro este aceasta Mama si copilul  ,care imi va fi de ajutor.Cu toate aceste lucruri voi invata tot ce e necesar si util pentru a avea un copilas sanatos si ingrijit si nu in ultimul rand educat.Pentru ca unii in ziua de azi uita ce e aceia educatie si cei 7 ani de acasa.Eu imi doresc ca sa am un copil asa cum vreau eu...cum il invat asa sa fac,nu ca altii copii care nu stiu sa-si respecte apropele.
A doua carte pe care as vrea sa o citesc si sa mi-o achizitionez este aceasta carte de bucate 1001 retete culinare.Pentru ca cel mai mult timp mi-l petrec in bucatarie si de fiecare data inventez cate ceva,de acesta data as vrea tare mult sa citesc si sa ma inspir din aceasta carte ,deoarece fiecare fel de mancare este prezentat cat mai amanuntit ,care ne poarta cu gandul prin toata lumea.
Dar nu in ultimul rand voi avea grija si de mine, pentru ca asta imi doresc cel mai mult,sa am un corp frumos si sanatos. Si in acest pachet de Mihaela Bilic voi invata despre tot ce am nevoie, care imi va schimba viata complet.Nu ar trebui sa va lipsesca din casa ,deoarece pe parcursul a 55 de capitole ve-ti invata care sunt alimentele recomandate in diferite afectiuni ,cum va puteti mentine sanatatea si hranindu-va corect.Mihaela Bilic,este un medic nutritionist care ne invata cum sa slabim si cum sa ne hranim cu alimentele corespunzatoare pentru a fi in forma maxima.
Mult mai multe carti intersante,le gasiti in Libraria online Librex  ,in care puteti gasi diferite promotii,edituri ,categorii si sub categorii ....bine definte si argumentate.Cartile dorite le puteti achizitiona dupa bugetul fiecarui in care aici gasiti tot ce va doriti.
Si inca ceva as vrea sa stiti ,sau sa  va reamintesc ca pe site-ul Literaturapetocuri.ro puteti gasi diferite concursuri ,prin care puteti castiga diferite premii...vouchere si altele.

Eu va urez, sa aveti un an 2015 bogat,sanatos cu tot ce va doriti..dar nu uitati sa mai si cititi din cand in cand.

Un comentariu:

  1. Sa dea Domnul sa aveti parte de un bebelus sanatos, care sa va aduca numai bucurii.

    RăspundețiȘtergere