Pagini

vineri, 9 ianuarie 2015

Site-ul Food Panda.

Nu de multe ori am avut aceasta ocazie,dar fiind prima data cand va scriu de asa ceva,am sa va povestesc in in cateva cuvinte cum mi se pare mie aceasta idee.
La nunta vroiam sa  angajam o firma de catering, unde noi comandam ceia ce ne placea si la urma plateam ,dar din pacate nu am procedat asa si acum imi pare rau. De ce ?pentru ca am vazut ca unele firme au oferte online ,altele le au puse intr-un portofoliu fara a-ti da seama ce cumprinde acel meniu sau cum arata o astfel de farfurie.
Firma din Focsani pe care vroiam sa o angajam ,avea multe oferte tare avantajoase dar daca nimeni nu te sustine si nu te indruma ,tu dai inapoi ca racu la mal.
Meniul incepea de la 120 pana la 370 de persoana fiecare isi alegea ce vroiau si toate erau la discretie.
O alta ocazie a fost aceia ,cand am participat la un curs de informatica si  zi de zi aveam cate o masa calda si de toate aceste responsabilitati se ocupa o firma de catering ,care am fost tare surprinsa de toata munca pe care o depune pentru clientul sau.In fiecare zi ne aducea diferite feluri de mancare ,dar si cu garnitura, cu tacam cu tot ce trebui.Nu ma asteptam la asa ceva.

Rasfoind paginile internetului zi de zi am gasit ,un site minunat pe placul meu Food Panda ,pentru ca poti comanda ceia ce iti place apasand pe un click si mancarea iti va fi livrata la domiciliu,fara ca transportul sa fie luat in considerare.Programul lor este foarte incarcat pentru a multumi chiar si ultimul client care se gandeste la ora 22 ca ii este foame.
Program: de luni pana vineri de la 10 la 22 iti poti comanda felul tau preferat din Str Episcop Chesarie ,nr 2 Bucuresti, iar sambata si duminca programul e de la 11 la 22 ,dar cum orice magazin sta dupa clientii sai asa si Food Panda poate sta pentru noi pana la ora 23.

Iti poti comanda diferite sortimente de mancare cum ar fi :mancarea mediteraniana ,italiana ,romaneasca,pizza si salate iar ceia ce ai dorit sa servesti  va fi livrata in 45 de minute.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutati iti poti descarca si aplicatia pentru telefonul mobil ,fara a mai cauta restaurantele si pizzeriile din zona ta pentru ca ceia de la Food Panda, au facut parteneriat,iar tu de pe un singur site iti poti alege magazinul preferat ,pentru toate aceste iti va fi mult mai usor .
Aceasta idee de a-ti descarca aplicatia dorita pentru ceia ce vrei sa comanzi nu am mai intalnit-o ,deci orice lucru e mult mai usor pentru noi cu acesta aplicatie.


Acest site care iti livreaza mancarea la domiciliu ne e in toate orasele ,imi pare asa de rau ca nu e si in Braila...orasele de pe lista Food sunt:Bucuresti,Arad,Brasov,Buzau,Cluj-Napoca,Constanta ,Galati,Iasi,Oradea,Ploiesti,Sibiu,Timisoara. 
Deci cei care locuiti in orasele mentionate mai sus nu refuzati aceasta oportunitate de a va comanda mancarea dorita la un click distanta.

Un comentariu: