Pagini

sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Marea pentru prima data...

A fost o experienta foarte placuta si tot odata o surpriza care mi-o voi aminti cu drag.
Intr-o seara frumoasa de sambata,am iesit pregatiti pentru discoteca cu prietenii nostri.Ne-am distrat pe cinste,am dansat am servit cate un suc..cand la un moment dat aud ,la ureche din partea sotului ''vrei sa mergem la mare?''.Eu am ramas uimita,surprinsa dar tot odata si incantata.
Ne-am intors acasa,ne-am facut bagajul in cea mai mare viteza si am plecat ,pe la ora 00:30 aproximativ 1 la mare.Afost un drum linistit,fara incidente s-au obstacole.Cand am ajuns la mare era ora 4:30 ,ne-am hotarat sa iesim sa servim ceva ca ne era foame ,dar vroiam sa pasim si pe nisipul fin al marii.Aceasta melodie am ascultat-o pana la mare,doar ce iesi si o ascultam intr-una ca nu se plictisisem de ea.
Soferul nostru era obosit si s-a pus sa se odihneasca in masina,ca a fost ceva nepregatit,dar eu si sotul ne-am plimbat si incercam sa cunoastem zona,locurile frumoase ce erau.
Cel mai frumos lucru a fost atunci cand soarele incepea sa rasara...a fost un moment unic si neintalnit,pana la acel moment...era racoare si lumea incepea sa apara incet,incet pe plaja.Noi mergem pe malul marii cu picioarele goale pe nisipul fin....altii alergau,altii isi ocupau sezlongurile....

Un vapor trecea usor in largurile marii si ne atentiona sa nu ne aventuram in marea suparata.Deoarece multe cazuri s-au intamplat ,un copil s-a inecat si s-a dus la cer fara aceste avertizari si noi riscam sa patim la fel.Trebuie sa fiti atenti ,ori de cate ori va duceti la plimbare mai ales cei care au copii sa fiti cu ochii pe ei,ca intr-o fractiune de secunda se poate intampla o nenorocire si numai scafandrii ii poate gasi in adancuri.


Prietenii noastrii s-au trezit,ne-au sunat si ne-am intalnit intr-un anumit punct.Dar de la atatea poze ramasesem fara baterie la aparat,si fiindca la  noi nu mergea sa schimbam bateria ci se incarca doar la curent,un om cu suflet ne-a ajutat tinandu-ne 10 minute bateria la incarcat.Multumim din suflet ,pentru ca astfel nu mai puteam sa ne pozam si sa surpindem cele mai frumoase locuri.Ne-am luat bateria si am mers catre locul destinat.
O fata cu par roscat ne-a iesit in cale sa ne intrebe daca cunoastem zona,pentru ca avea nevoie de ajutor.Dar nici noi nu o cunoastem din pacate si a intrebat o persoana de la un supermarket,care a lamurit-o.
A vizitat unele magazine,ne-am luat cateva suveniruri dar am fost si in satul de vacanta,un loc minunat si foarte frumos.



Ora pranzului se apropia usor usor ,iar noua incepe sa ne fie foame ca astfel riscam sa avem ''un concert'' fara a plati biletul de intrare.Ne-am comandat fiecare cate ceva iar baieti si-au comandat cate un vin alb ,cu un gust nemapomenit.Dupa ce am servit masa stomacul nostru era netulburat.
Ma bucur tare mult ca am avut ocazia in aceste zile sa cunosc multe locuri ,persoane si mancaruri bune.
Multumesc din suflet iubire pentru ca imi arati ,ori de cate ori gesturile tandre si frumoase,pentru aceste minunate momente si pentru ca sunt in viata ta.
Acum a venit momentul sa ne lu-am la revedere de la marea  noastra,pe care nu o vazusem niciodata pana la varsta de 18  ani...dar niciodata nu e tarziu.Drumul catre casa nu a mai fost asa de linistit,a fost un haos total,toata lumea pleca acasa si coada de la iesirea din orasul Constanta se intindea pe cativa metri buni.
Ajunsi acasa pe la o ora tarzie ne-am apucat sa facem un mic gratar dar fara carbune nu mergea.Dar cum la noi magazine non-stop nu sunt am facut cu cativa ciocanei de porumb...
Te iubesc dragul meu pana la infinit,pentru ca niciodata nu te-ai comportat urat cu mine,in orice situatie ai fost alaturi de mine,m-ai salvat de atatea ori si intotdeauna iti voi fi fidela.


Voi dragi prietenii la ce varsta a-ti vazut pentru prima data marea??



Alte povestioare interesante puteti gasi in jocul celor 12 cuvinte.



Un comentariu:

  1. ma bucur ca iubesti marea noastra draga! eu langa ea m-am nascut si langa ea am ramas :)

    RăspundețiȘtergere