Pagini

joi, 22 ianuarie 2015

Amintiri din copilarie

Cum bine ati citit din titlu voi scrie unele''amintiri din copilarie'' care de fiecare data ma voi amuza si cu acelasi optimism voi citit de N ori.Nu,nu e vorba de romanul Amintiri de copilarie de Ion Creanga e vorba de amintirile mele din copilarie care acum intr-o seara rasfoind printre carti si caiete am gasit un mic caietel ,care cu mare placere l-am citit de la cap la coada.
Nu stiu cati dintre voi mai tineti minte acele tipuri de ideei in a cunoaste mai bine o persoana,ei bine eu cred ca nici nu mai stiu cate caietele am stricat facand oracole.Tin minte ca aveam caiete stundentesti lipite cu fel si fel de poze ,fel si fel de intrebari,colorat ... numai sa am cati mai multi prieteni de a-mi completa micutul meu caiet de amintiri.
Bine ca erau unele amintiri placute ,nu numai acestea completand oracolul  si acum mi le amintesc cu mare drag si as da timpul inapoi numai sa am aceia minte de acum 7-8 ani ,nu as schimba mare lucru dar m-as bucura de orice moment la maxim.
Liceul pentru mine a fost si va ramane o amintire, pe care nu o pot descrie in cuvinte.De multe ori as vrea sa ma intalnesc cu fostii colegii sa mai tinem legaturile ca atunci cand eram in clasa,atunci cand ne bucuram si tot odata eram tristi,cand diriginta ne certa nu stiu din ce cauza...au fost momente placute care imi voi aminti cu drag. In clasa a 12 la terminarea liceului de la fiecare coleg am primit cate-o amintire, cate 2 3 randuri despre ce imi ureaza in viitor sa stiti dragilor ca si acum le-am pastrat si le voi pastra.

Amintiri foarte placute am gasit in oracolul meu...dar ma intrebam oare fetele mai au astfel de cate?mai fac?
Eu nu cred ca mai sunt acele timpuri de acum 10 ani,s-au schimbat multe lucruri si generatiile nu mai sunt asa,din ce in ce mai dezbracate se duc la scoala nu respecta uniforma care ii se impune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu