Pagini

vineri, 16 ianuarie 2015

Valentine's Day te premiaza...

De o perioada incoa,a inceput sa imi placa concursurile si tot felul de feed-back-uri de unde pot castiga anumite produse,lucruri..etc.Am castigat si eu ,ceva produse de care sunt  multumita si incantata.La inceput nu prea stiam cum sta treaba cu blogul si ce poti castiga de pe urma lui ,daca incepi sa scrii periodic , ai cititori si nu numai.

Acum am inceput un nou an prin care toate lucrurile s-au schimbat pentru mine,vreau sa scriu ce cred,ce ma duce mintea si poate asa voi fi multumita de munca mea,atat eu cat si cititori mei,care imi urmaresc intreaga activitate. Anul e a trecut nu a fostul unul chiar asa de bun....


Asa ca Blog My Valentine 2015 ne pregateste surprize minunate ,pentru ca noi totii sa fim multumiti si rasplatiti pentru munca si efortul care ni se cuvine.
Sa va spun si voua despre ce e vorba intrati pe pagina ,participati si in functie de  fiecare sponsor ve-ti fi si premiat in termen de 45 de zile de la finalizarea jurizarii.
Cu toate aceste avem un avantaj,pentru ca ne putem inscrie la o campanie cu 3 articole.


Campaniile la care puteti scrie sunt :
1 Genius Travel -puteti castiga un voucher de 500lei pentru orice excursie.
2.CrisSmile -autorul celui mai reusit articol va primi o tableta Allview WI10N in valoare de 1149 lei.
3.GemSale  -o campanie cu premii frumoase locul 1 va castiga 300 lei ,locul 2 100lei iar locurile 3 si 4 va primi un voucher in valoare de 100 lei pentru achizitionarea de produse pe site.
4.ScaunOnline.ro -autorul celui mai bun articol va primi un scaun de birou cu functie de masaj in valoare de 558 lei.

Fiti atentii ca vor fi noi sponsori care se vor alatura acestei campanii.

Eu va urez spor la scris si la cat mai reusite articole.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu