Pagini

duminică, 11 ianuarie 2015

Reciclati bateriile!

Nu de mult am gasit pe Facebook pagina Priveste partea pozitiva...de unde am invata ca totul se recicleaza .Am rasfoit un pic pagina si m-am inscris si eu in campania ,care se demareaza.Tot ce trebuie tu sa faci,e sa strangi bateriile si sa nu le mai arunci.

Am primit plicurile acasa, in care sa pun pe sortimente bateriile ,mari si mici si apoi sa le predau  celui mai apropiat centru SNRB sau daca nu printr-un apel telefonic si bateriile iti vor fi luate de la domiciliu.Totul a inceput de la bateriile care le aveam prin casa prin ,prin magazie in sertarile fiecaruia gasem cate una, doua sau chiar mai multe.Nu le-am aruncat ca stiam ca nu e bine,si uitati ca acum mi-a prins bine.
In preajma Craciunului am strans multe baterii, nepoteii care au primit jucarii pe baterii ,telecomanda etc. mi le-au dat mie  si le-am spus si i-am invatat ca orice in ziua de zi se recicleaza si are locul lui.
Nici acum nu imi vine sa cred de la 5- 10 baterii cat am avut prima data,la cate am ajuns in decursul unei luni.

Aceasta campanie e organizata  in perioada 14.11.2014-14.02.2015 campanie in care poti strange bateriile uzate.Pentru minim 20 de baterii poti primi un mic cadou,un set de 4 baterii R6 si prin tragere la sortii in fiecare luna poti castiga o tableta .


Stiati ca...

  • prima baterie  a fost descoperita in urma unor excavatii in anul 250?
  • termenul baterie a fost folosit prima data de Benjamin Franklin?
  • din 1000de baterii se pot obtine 190 kg de fier,care este utlizat in industrie?
  • mercurul continut intr-o baterie de ceas,poate polua 500l apa sau un mp se sol pe o perioada de 50 de ani?






Reciclati bateriile si inscrieti-va la campanie!

P.S.
Pentru cei interesati si/sau mai putin interesati sursa citatului de la Stiati ca...a fost luata de pe pliantul,care il ve-ti primi cu plicurile de strangerea bateriilor.


Un comentariu: