Pagini

luni, 5 octombrie 2015

Ce mi-am luat pe voucherele de 45lei

Cum bine stiti cu totii,am participat la campania lenjerii de pat de pe Blog Awards,unde totii participantii care au scris cate un articol au primit un voucher in valoare de 95lei,iar cei care recomandau sa se inscrie la acea campanie mai primeau cate un voucher in valoare de 45lei.

Asa cum mi-a placut intotdeauna sa fiu buna si sa recomand si altora,si de data aceasta am facut-o si am strans 4 vouchere in valoare de 45 lei(pe al cincilea l-am uitat cum se numeste si am renuntat ca sa mai caut dar eu ma multumesc si cu 4) + voucherul de 95 de lei unde mi-am luat lenjerie de pat.

Azi am avut o zi foarte incarcata ,iar pe la ora 9 am primit un mesaj pe telefon ca voi primi comanda de la Alegria...Comanda am dat-o de saptamana trecuta cred ca era marti,ma asteptam ca sa il primesc la 2 3 zile lucratoare asa cum era si normal,dar azi l-am primit in sfarsit.Avand treaba in oras si  acasa neavand cine sa-mi ia coletul ,l-am luat eu si am umblat cu el peste tot,de imi amortisera si mana la un moment dat.
Dar nu ma plang de acest lucru,ma bucur ca am primit  coletul ,cu premiile mult asteptate.Majoritatea dintre voi care ati dat la inceput comanda stiu ca nu prea ati avut ce sa comandati,dar eu am asteptat pana pe 1 octombrie,ca presimteam ceva..si iata ca nu mi-am comandat numai lumanari si perne,mi-am luat si prosoape,care imi vor fi foarte utile.

3 prosoape,1 perna +3 lumanari care  imi vor fi utile.



Voi ce v-ati achizitionat???daca ati participat la aceasta campanie.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu