Pagini

miercuri, 7 octombrie 2015

Ultimile florii???

Toata vara m-a incantat a mea gradina cu diferite culori si mirosuri...dar acum a venit frigul si inca mai rezista si totusi continua sa o faca.Am vrut sa le fotografiez si ca sa vi le arat si voua,sa va incant si pe voi.
Voi cei care locuiti la casa,sau la bloc(in curtea blocului) aveti flori plantate?va place sa aveti grija de ele,eu una pot spune ca sunt inebunita dupa ele si imi plac nespus de mult.
Acesti trandafiri nu i-am cumparat,de la piata si i-am plantat eu in gradina ci i-am pus eu cu manutele mele acum 2,3 ani sau unii chiar au 1 an,din butasii si totusi continua sa ma surprinda cu frumoasele lor flori,care tuturor ne plac.Nu cred ca e cineva caruia sa nu-i placa trandafirii.Mai ales persoanelor de sex feminin,atunci cand primesc in dar un buchet de trandafiri se simt tare fericite si tot odata surprinse ,numai ca acest lucru se intampla foare rar.
Citeam undeva unde spunea ca noi primim flori numai la diferite ocazi cum ar fi ziua de nastere,8 martie si Valentin's Day,dar oare numai atat meritam noi???






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu