Pagini

duminică, 25 octombrie 2015

Covor de toamna


Dragilor voua va place toamna??
Mie nu prea,chiar daca in acest anotimp sunt nascuta dar nu imi place pentru ca tot timpul e frunze pe jos si trebuie sa dam cu matura ,trebuie sa punem tot felul de muraturi,conserve si tot ce avem nevoie pentru iarna.Multa munca.Dar stiti vorba aia dupa fapta si rasplata.Atunci cand ne vin musafirii avem cu ce ne lauda...dar pana la acel moment de bucurie si petrecere avem foarte multe de facut.Spre exemplu aceste frunze care ne da mare bataie de cap.
Eu una m-am cam saturat ca de ceva timp pe jos numai covor de frunze vezi,ba de pomi ba frunze de vie. Dar nu mai sunt multe asa si vom scapa de ele.
Azi m-am bucurat de aceasta zi care a fost extra ordinar de frumoasa ,a fost un soare puternic si am profitat de acest lucru si am stat cat mai mult pe afara.La iarna o sa stam numai in casa si o sa ne fie dor de aceste clipe.



Voi cum v-ati petrecut aceasta zi???













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu