Pagini

marți, 6 octombrie 2015

Cosuri pentru cadouri de Craciun...

Parca ieri vedeam pe facebook o imagine in care  scria ca mai sunt 80 de zile pana la Craciun,nici nu imi vine sa cred ce repede a zburat timpul si cand te gandesti ca in preajma sarbatorilor sunt atatea de facut ,incat uiti de cadourile pentru cei dragi.Pregatirea porcului si toate cumparaturile pentru aceasta zi speciala ne face sa uitam de cadourile pentru cei apropiati,iar atunci luam totul din fuga si foarte scump.
Cei care sunt cu adevarat prevazatorii stiu aceste lucrurii ,evitand aglomeratia de prin magazine si comandand online de pe diferite site-uri speciale,cum ar fi cosuri KarinGifts unde gasiti inca de pe acum un pret foarte bun,altii aleg cadouri traditionale romanesti ,altii aleg in functie de buget .Sunt sigura ca anul acesta nu voi mai fi asa aglomerata in acea perioada,deoarece mi-am aranjat toate lucrurile asa cum trebuie si cadourile vor ajunge la timp pentru cei dragi,nu vor mai  intarzia nici o zi.

Anul trecut vedeam la majoritatea prietenilor cum obisnuia sa cumpere diferite cosuri cadou Craciun
,incarcate cu diferite produse,numai iti alegeai cosul,nu iti mai risipeai timpul aiurea umbland de colo colo pentru un produs preferat,in asa fel iti  econimisesti bani,timpul si bine inteles energia,de care o sa avem cea mai mare nevoie.Ele contin in mare parte tot ce avem nevoie ,o sticla sau mai multe de bautura ,diverse dulciuri de patiserie,panettone sau diferite dulceturi,dar si alte surprize,toate fiind ambalate in folie pentru cadouri .Plus ca ele sunt frumos aranjate in cosuri cu diferite modele sau culori foarte deosebite.

In plus dupa ce ve-ti consuma acele produse,mai putin bautura presupun ca sunt si persoane care nu prea consuma alcool ,ve-ti putea folosi cosul in diferite scopuri,pentru a pune ceva in el sau eventual sa-l puneti in vitrina ca amintire de la o persoana draga.Asa sunt eu daca primesc nu ma indur sa arunc,incerc sa il mai folosesc in diferite scopuri ,ca sigur in va fi de ajutor,spre exemlu eu as folosi acel cos in bucatarie pentru a-mi depozita condimentele,sau pentru a pune diferite cosmetice care le voi gasi mult mai usor si nu voi mai fi nevoita sa-mi caut si sa-mi vars toate portfardurile pentru a gasi un creion sau un rimel.

Voi v-ati gandit  ce cadouri sa le oferiti celor dragi de Craciun?dupa parerea mea cu un astfel de cos multumesti aproape toata familia,prietenii sau chiar si pe seful tau care e un pic mai pretentios.Excluzand copii care le trebuie diferite cadouri si lor,dar daca incepeti inca de pe acum cumparaturile atunci nu ve-ti mai baga de seama asa de mult la buget.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu