Pagini

marți, 13 octombrie 2015

Premiu: voucher 150 lei De Club...

Acum ceva timp m-am inscris intr-un concurs,cum fac de obicei incerc peste tot poate castig la un moment dat ceva.Dar m-am lasat de acest lucru deoarece vedeam ca nu castig nimic si mai participam doar asa din cand in cand la cate unul,atunci cand ma plictiseam si nu prea aveam ce face.

Dar intr-o buna zi ,norocul a tinut cu mine si am fost contactata printr-un mod surprinzador si uimitor,deoarece am fost contacta pe pagina de facebook de catre o persoana care imi cerea diferite date,la inceput mi-a fost un pic teama deoarece nu stiam cine e si de ce atatea detalii,dar o fosta castigatoare de la ei m-a linistit si am avut inima impacata...dar totusi nu-mi venea sa cred ca tocmai eu,a fost o surpriza intr-adevar placuta.
Echipa FashionOutfit.ro in colaborare cu cei de la DeClub au oferit la sfarsitul lunii septembrie un voucher in valoare de 150lei,iar spre surprinderea mea am fost norocoasa si am castigat acest voucher.Si mi-am ales produsele potrivite si pe placul meu.Imediat dupa ce am fost contactata de catre organizator si sponsor spre surpinderea mea a doua zi am primit comanda.Nici nu ma asteptam sa o primesc asa de repede,in acea zi asteptam un colet dar nici prin gand nu mi-a trecut sa fie premiul castigat.Dar din pacate rochita pe care mi-o comandasem nu imi venea perfect si i-am facut retur,impreuna cu bratara si mi-am ales o alta rochita si bratara in final,deoarece ceia ce imi doream trebuia sa mai astept pana pe 23 octombrie.Am luat legatura cu ei pe mail prima data si i-am anuntat ca nu imi vine perfect si ca imi doresc altceva au fost de acord si imi comandatasem o rochita si salopeta mi-au spus sa astept pana pe 14 octombrie ,iar pe data de 12(adica ieri) am fost sunata ca sa-mi spuna ca nu a venit comanda ,ca nu mai primeste rochita si ca trebuie sa-mi aleg altceva...nici eu nu stiu ce sa mai inteleg,imi parea asa de rau,dar....azi am primit comanda.

Si am probat cu nerabdare sa vad cum imi vine aceasta rochita,oricum nu a fost dupa asteptarile mele tot ce voi face in acest caz pentru ca nu ma avantajeaza ,o s-o vand si o sa-mi iau altceva,o rochita ca amintire ca am castigat-o pentru ca nu voi mai putea sa o schimb.Am avut deja un retur si doamna de la telefon mi-a zis ca daca nu imi va veni ,pot sa i-o dau cadou cuiva,dar eu nu ma indur.







Am inceput sa citesc site-ul FashionOutfit deoarece aici ve-ti gasi articole despre moda, nu numai pentru barbati si femei cat si pentru copii,ve-ti fi indrumati catre diferite pagini unde au produse bune si de calitate la preturi acceptabile.Indiferent ca sunteti interesati de imbracaminte si incaltaminte,dar ve-ti gasi si articole despre genti,accesorii si diferite sugestii despre combinatiile vestimentare.Asa ca va invit si pe voi sa le dati like pe pagina de facebook Fashion Outfit si desigur sa va abonati  la newsletter, sa fiti sigur ca nu ve-ti rata nici un articol si plus de asta ve-ti afla si despre concursurile care se vor desfasura.

La concursul care tocmai s-a incheiat am castigat aceste produse,eram indecisa ce sa-mi iau deoarece au o gama larga de produse dar numai ca trebuie sa-ti alegi ceva care trebuie sa ti se potriveasca si la mine e problema cu marimile astea.La un moment dat ma gandisem sa il fac cadou cuiva drag ,dar apoi m-am gandit mai bine si mi-am luat eu ceva ,ca tocmai se apropie si ziua mea de nastere si am zis ca asta e un cadou perfect si foarte util .A durat un pic cam mult cu comanda care mi-a lasat un gust amar deoarece nu primisem ceia ce imi doream,produsele dorite nevandu-le in stoc mi-am ales ceia ce avea si am primit chiar in ziua urmatoare comanda,unde pot spune ca aici sunt cei mai rapizi,dintre toate firmele cu care am avut de-a face.

Pe DeClub gasiti rochite incepand de la 40ron ,rochii de vara,de plaja,de club si de petrecere si marimi mari , unde puteti gasi marimi incepand de la XS pana la cele mai mari marimi si nu ai cum cu o astfel de tinuta sa nu iesi in evidenta,deoarece croiul este unul frumos si aparte ,fata de celelalte site-uri.Iar la accesorii pretul incepe de la 15 lei.


Voi ce parere aveti???in acest caz.


2 comentarii:

  1. o rochita frumoasa, insa e mai draguta, si iti sta mult mai bine, cu ea scurtuta, decat cu bucatica aceea de material.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos...asa am realizat si eu ca nu ma avantajeaza rochiile lungi..dar nu aveam ce sa-mi iau si nici marimea mea nu o avea....asa ca am luat si eu ceia ce am crezut...dar din pacate am ales un produs care nu ma avantajeaza.

      Ștergere