Pagini

marți, 13 octombrie 2015

Epilarea totala -cea mai eficienta solutie

Asta vara cand am plecat in vacanta la mare ,trebuia sa ne facem frumosi din cap pana-n picioare,ca nu puteam sa mergem cu ,,parul'' pe noi mai ales daca purtam eu o rochita sau o fusta vaporoasa si sa se vada firele acelea  urate si nedorite.Dar nu am vrut sa mai ma epilez cu epilatorul, am vazut diverse solutii documentandu-ma pe internet prin care poti scapa de par si o luna si ceva nu mai ai probleme,parca imi suradea aceasta ideea si nu a durat mult pana cand si eu am pus-o in aplicare.

Am gasit pe Total Pro Beauty produse de epilare cu ceara care am gasit-o la un pret foarte accesibil si o mai poti refolosi asta e cel mai avantajos,nu am stat prea mult pe ganduri ,deoarece trebuia sa ma fac cat mai repede frumoasa si nici prea mult timp nu mai aveam si am comandat.De indata ce am primit-o m-am si apucat de treaba ,am pus-o intr-un vas special am lasat-o 20 de minute sa se incalzeasca si apoi m-am pus pe ,,defrisat'' .Am pus ceara cu ajutorul unor spatule ,am intins-o bine si apoi am inceput sa trag, dar fiti atenti ca trebuie sa trageti in directia opusa cresteri firului de par ,astfel va puteti alege cu vanatai si rani.Pentru mine a fost usor, doar ca in unele zone am fost un pic de chinueala si ca nu prea puteam sa trag,dar sa va spun ce am patit cu verisoara mea care nu are nici o treaba cu astea.

Ea obisnuita sa se faca cu lama,cu big metodele ei vechi care nici odata nu vroia sa inteleaga si sa ma asculte ,dar de aceasta data am convins-o.Spun acest lucru pentru ca trebuia sa mergem impreuna la mare si trebuia sa stam o perioada mai indelungata si imi era tare mila de ea ca se irita mereu si se taia ,ramanea iritata si acest lucru era jenant mai ales la o fata sa o vezi asa.Si mai presus de toate este o persoana care are din belsug par si zi de zi o vedeai cu bigul in mana,nu isi poate lua un aparat performant deoarece ar probleme de familie si acest lucru o impiedica,dar nici cu ''padurea'' nu am vazut-o mereu s-a epilat si l-a tinut din scurt. Am inceput sa fac exact asa cum trebuie,dar numai ca ea este neinvatata cu durerea a inceput sa se framante de colo colo si nu ma lasa nici pe mine sa o fac asa cum trebuie,dar in final cand s-a vazut frumoasa si fina .
Dupa epilarea i-am aplicat un ulei special pentru ca totii porii erau deschisi si pielea inflamata,iar acesta era pentru calmare ,relaxare dar si curatarea rezidurilor de ceara ramase.  I-a lasat pielea moale si hidratanta ca a unui bebelus.
A inceput sa-mi multumeasca si sa-i spun si ei de unde mi le-am cumparat ca vrea si ea.I-am recomandat si ei site-ul unde poate gasi diferite produse. 

Am fost plecati la mare cam vreo saptamana si nu-i venea sa creada ca nu i-a mai crescut nici un fir de par .Acolo putea sa se imbrace in costumul ei preferat fara nici o jena ,deoarece in zona inghinala si sub brate, nu mai era iritata ,atunci cand dansa ea obisnuia sa ridice mainile in sus chiar daca se facea ea tot mai ramanea cate un fie si iritata era .Acum s-a distrat fara nici o jena si nu i-a venit sa creada cat timp a stat ne epilata.





Voi ce metode de epilare aveti???aveti probleme cu parul sau nu aveti astfel de probleme??? Astept metodele voastre de epilare.

Pentru proba Hair-Files din SuperBlog2015.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu