Pagini

luni, 26 octombrie 2015

Gogosi pufoase

Astazi am avut chef sa pregatesc ceva buna...dar cum eram in lipsa de ideei am intrat pe blogul Gina Bardea unde am gasit foarte multe retete de bunatati dar dintre toate am ales numai una,care am dorit in mod special sa o incerc.Si va spun sincer ca mi-au iesit tare bune nici nu ma asteptam.
Acest blog il urmaresc de ceva timp pentru ca am ce invata si de multe ori incerc si eu si sunt chiar multumita si toate sunt pe gustul meu.
Azi am facut gogosi pufoase.

Ingrediente:
1 cana lapte gras sau unt
2 linguri zahar
2 oua mari sau 3 mici
1-2 linguri unt moale
650g faina
1 praf sare
coaja de lamai,esente 
1 cubulet drojdie
zahar pudra pentru decor


Mod de preparare
Ouale se bat cu un praf de sare si se lasa deoparte 15-20 minute,apoi se adauga zaharul si se bate pana  se dizolva complet.Faina se cerne si se pune intr-un bol,care ve-ti face o gaura in mijlocul ei si adaugati ouale ,laptele,drojdia frecata cu putin zahar si se incepe framantarea adaugand cate putin unt pe parcurs.Se framanta bine ,bine pana cand aluatul se desprinde dupa mana, iar daca mai este nevoie mai puteti adauga cate putina faina.Se acopera si se lasa la crescut cam o ora o ora si ceva.Apoi am pregatit masa unde am intins coca si apoi le-am mai lasat inca 10 minute la crescut.M-am apucat sa le coc intr-o tigae in care am pus ulei si a fost bine incins.Dupa ce le-am copt pe toate le-am pus pe un servetel ca sa se scurga surplusul de ulei si apoi le-am pudrat cu zahar.
Daca preferati le puteti umple cu diferite dulceturi,gemuri .


Pofta buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu