Pagini

duminică, 11 octombrie 2015

Papanasi cu branza

Ieri am incercat sa prepar o reteta dupa internet,de pe un blog cunoscut si foarte mult cautat.Mi-a iesit foarte buna si de aceia as vrea sa impartasesc si cu voi aceasta reteta.Papanasi sunt foarte usor de preparat ,ca un fel de gogosi numai ca in compozitia sa are branza si pe deasupra se pune smantana si branza,se servesc calde.Am vazut ca sunt multe feluri de papanasi dar pana acum i-am incercat doar pe cei cu branza.



Ingrediente  (pentru 8 portii):
400 gr branza de vaci
2 oua
50 gr zahar pudra
300 gr faina
1/2 lingurita bicarbonat de sodiu
1 lingurita zeama de lamaie
vanilie
ulei pentru prajit

pe deasupra:

200 gr smantana
200 gr dulceata 
Mod de preparare:
Punem branza intr-un bol si amestecam  cu zaharul pudra.Eu am avut branza facuta in casa,foarte bine scursa,dar puteti cumpara si din piata,dar sa nu fie sarata si sa nu fie foarte moale.Adaugam galbenusurile ,vanilia si bicarbonatul stins cu zeama de lamaie si amestecam bine,bine.Batem albusurile pana cand se fac spuma,apoi le adaugam in acea compozitie,si amestecam bine intr-un sens pana cand se incorporeaza cu toata compozitia.Apoi adaugam faina si framantam pana cand nu se mai lipeste de maini.Cantitatea de faina adaugati-o dupa preferinta,aceasta poate varia in functie de ou..poate fi mai mult sau mai putin cu cateva grame,dar adaugati-o treptat.Apoi facem  bilute egale,apoi pe fiecare in parte le aplatizam cu palma si decupam la mijloc cu ceva rotund,pe cea din mijloc o facem o biluta mai mica.Apoi le prajim in ulei foarte incins.
Se servesc cand sunt fierbinti si adaugam smantana si dulceata dupa gust.



Pofta buna!!!!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu