Pagini

luni, 26 octombrie 2015

Cum ar fi viata fara cauciuc???

La acest lucru sigur nu ne-am gandit,dar daca nu ar fi existat cauciucul oare cum ne-am fi descurcat noi??Eu cred ca nu era un lucru foarte usor,tinand cont ca majoritatea fabricelor si tot felul de masinari,aparate ,electrocasnice si chiar automobilele au cauciucurie care fara ele am fi avut o viata cred ca foarte ingreunata.Singurul lucru de care ma pot bucura,e ca putem folosi in orice situatie cauciucul.

Banda rulanta de la casa de marcat
Cred ca majoritatea mergeti la cumparaturi.Ati vazut ca e o banda care se pun cumparaturile pe ea ca sa poata ajunge la casa de marcat.Daca nu ar fi existat aceasta banda oare cum am fi dus cumparaturile?cum ne-am fi descurcat?Eu cred ca foarte greu,cred ca am fi avut nevoie de intreaga familie ca sa ne poata ajuta.

Banda de alergat
Daca nu ar fi existat un astfel de aparat sau mai bine zis daca nu ar fi existat cauciucul viata noastra ar gfi fost un calvar.Deoarece nu mai puteam alerga in casa si sau in alte locuri unde e tot felul de aparatura pentru gimnastica.Iar noi am fi fost nevoiti sa alergam pe afara,in parc sau chiar pe unde nimeram ca sa avem o silueta si un corp sanatos.Cei care au intr-adevar probleme cu greutate ar trebui sa fie fericiti sau chiar foarte fericiti ca exista un astfel de aparat care le poate usura munca si cu timpul pot avea un corp de invidiat ,sau chiar nu vor mai arata la fel ca inainte.

Banda pe care trece painea
V-ati gandit vreodata daca nu ar fi fost o astfel de banda cum s-ar produce painea ,pe care o cumparam de zi de zi proaspata sau chiar uneori calda ca la mama acasa???Bine ca existat astfel de benzi pentru industria de panificatie care este una speciala fara ca coca sa se lipeasca ,este rezitenta la temperaturi ridicate si se poate modifica in functie de cerintele clientului.

Cum ar fi daca coletele pe care le astepti nu pot ajunge in timpul stabilit??
Nu poti face altceva decat sa fi tot timpul nervos si ca tote planurile tale iti sunt date peste cap.Bine ca exista cauciucuri si ca putem face sau primi livrari cu ajutorul firmelor de curierat care ajung tot timpul repede si fara probleme.Nu stau cu grija ca nu ajung in timpul necesar la destinatie si se poate bucura de cadoul primit exact de Craciun,ziua de nastere sau chiar un alt eveniment mai special.


Cum ar fi fost viata fara cauciuc???Una foarte obositoare care ne-am fi adaptat si greu am fi suportat.
De acest lucru trebuie sa ne bucuram zi de zi si sa-i multumim celor ce au inventat-o ca daca nu ar fi fost ne-am fi descurcat cu greu.Eu una imi imaginez viata fara cauciuc stiind ca il poti avea in diferite feluri,atat pe la mobile,birouri este o banda de cauciuc care ajuta la protejarea si infrumusetarea acelui obiect.La frigidere ,la usile masinilor auto ,geamurilor de termopan si multor obiecte este un cheder pentru etansare si nepatrunderea diferitelor lucruri iar noi la acest lucru ne ne-am gandit cat ne poate fi de folos.


Cand a fost descoperit cauciucul...
Cauciucul este astazi un material cu multiple utilizarii atat in industria automobilelor,a transporturilor ,a constructiilor,a produselor sportive cat si in cea chirurgicala si a altor domenii datorita elasticitatii sale ,de etansare si de absorbtia vibratiilor. In urma cu treii mii de anii locuitorii Amercii Centrale amestecau latexul cu diferite extracte de plante care rezulta o substanta solida ,elastica si impermeabila. Apoi istoria acestuia incepe in Europa in anul 1818 cu Charles Macintosh cand majoritatea cercetatorilor incercase-ra multi solventi de a obtine cauciucul.Apoi dezvolta un solvent  din carbune pentru disolutia letexului caruia ii pune si numele in macintosh.Apoi multi inventatori preia de la si creeaza cauciucul din zilele noastre.


Benziile transportatoare din cauciuc..ajuta la manipularea marfii si se considera economisirea fortei de munca.Spre exemplu benzile acelea rulante din Mall care ajuta angajatii de a transporta mai usor marfa sau chiar la diferite fabricii(de incaltaminte) unde produsele merg pe acea banda si fiecare isi face treaba iar apoi la capat ajunge finalizata.Dar majoritatea nu stiu acest lucru sau chiar in industria alimentara sau farmaceutica se folosesc.

V-ati intrebat vreodata cate benzi transportatoare de cauciuc pot fi????
Eu cred ca sunt foarte multe.Si Elastimpex cred ca multumeste pe fiecare in parte de nevoile acestora.De mai bine de 20 ani le produce si creeaza diferite benzi acestea fiind :

  • Benzi cu inserție textilă 
  • Benzi transportoare rezistente la ulei 
  • Benzi transportoare rezistente la temperatura 
  • Benzi transportoare rezistente la flacara
  • Benzi cu insertie metalica 
  • Benzi transportoare de uz general 
  • Benzi transportoare rezistente la ulei 
  • Benzi transportoare rezistente la temperatura
  • Benzi speciale 
  • Benzi transportoare breaker metalic 
  • Benzi transportoare cu CROSS RIGID
  • Benzi transportoare cu TPU
  • Benzi transportoare pipa


Multumim Elastimpex pentru tot ce faceti pentru noi,pentru producerea diferitelor benzi care pentru noi e foarte important si ne usoreaza foarte mult munca daca nu ati fi existat noi am fi fost foarte nedumeriti.Datorita voua primim painea proaspata in fiecare zi,benzi rulante la diferite joburi  si cadourile ajung inctacte si la timp la destinatie.
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog,proba 9.

Un comentariu: