Pagini

sâmbătă, 24 octombrie 2015

Pink from Farmasi

Azi am avut un chef de a-mi face manichiura intr-o culoare foarte deschisa care mie imi place tare mult.Eu intotdeauna am iubit si am apreciat culorile deschise si uneori cele care ies in evidenta cum este acest roz de la Farmasi.Imi place aceasta culoare pentru ca o pot asorta cu majoritatea hainelor pe care le am si nu in ultimul rand ca este foarte rezistent si nu sare din prima de pe unghie ca celelalte oje.

Aceasta oja am primit-o cadou acum ceva timp ,dar nu am indraznit sa fac un articol cu ea.Acum ceva timp aveam o gramada de oje dar daca nu le-am folosit ele au inceput sa se usuce si una cate una le-am aruncat pe rand .Acum mai am doar cateva cu care ma dau mereu si care sunt bune si rezistente,le iubesc.


Eu cred ca manichiua este foarte importanta pentru o femeie ,este carte de vizita a unei persoane si nu numai.Daca tu pari o persoana ingrijita si curata iar unghiile tale poarta doliu,(murdare) cred ca acea persoana isi schimba imediat parerea despre tine.Eu una nu concep sa am mainile murdare si mai ales unghiile ,am o orare pentru astfel de maini.De acest lucru cred ca trebuie sa tina cont atat femeile cat si barbati care le neglijeaza foarte mult ei se preocupa mai mult cu parul,dar si acestea sunt la fel de importante.

Noi femeile trebuie sa le facem pe toate nu-i asa???Epilat,pensat,coafat,manichiua ,pedichiura toate au nevoie de atentie si nu trebuiesc neglijate ...in timp de dragi nostri parteneri sunt gata in 10 minute se imbraca si apoi se roaga de tine.
Majoritatea fetelor in ziua de azi aleg sa-si puna unghiile cu gel ,acril si ce o mai fi eu una o singura data mi-am pus unghii cu gel si atunci de nevoie cand am fost mireasa.Acum am ales sa-mi fac manichiura acasa cu o oja de la Farmasi .Primul pas e sa va indepartati oja anterioara cu acetona,dizolvant ce aveti la indemana apoi taiere cuticulelor,eu nu am probleme imi creste foarte greu si mi le dai foarte rar.Apoi aplicati oja dorita pe toata suprafata unghiei.La final o sa aveti unghiile frumoase si impecabile.




Un comentariu: