Pagini

sâmbătă, 10 octombrie 2015

Stampila -intotdeauna la nevoie

Buna dragi bloggeri! Dupa cum bine stiti cu totii,stampilele intotdeauna ne vin in ajutor ,fie a ne aminti de ziua in care suntem fie ca trebuie sa stampilam diferite documente,contracte care nu trebuie amanate.
Si as vrea sa va marturisesc ceva,de multe ori am colaborat cu posta romana,nu numai pentru facturi care trebuiesc platite ci si pentru colete care de multe ori le trimeteam,pentru ca era mult mai ieftin decat la curier si uite asa au folosit diferite stampile.Ele fiind in diferite forme dar numai ca tusul nu era chiar asa de bun incat sa-si puna amprenta destul de bine,si de cate ori ma duceam si aveam nevoie de atate ori aveam probleme deoarece atunci cand apesi destul de tare cu stampila pe colet,el incepea sa se dezlipeasca sau chiar sa inceapa a se rupe.Si nu inteleg de ce nu folosesc stampile mult mai performante care nu vor mai creea probleme si nu vor mai fi nevoite sa mai bata,apese asa de tare pe chitante,colete ,documente.Nu stiu daca ati intampinat si voi astfel de probleme dar pe mine una ma enerveaza acest lucru,dar nu am ce face...de nevoie ma duc.



Iata ca acum am gasit solutia ,am gasit multe feluri de stampile pe Colop unde au pot avea diferite forme rotunde,ovale,dreptunghiulare ,portabile si multe altele,le puteti perzonaliza in functie de preferinta si nevoie.Asa cum mentionasem mai sus ele sunt de mai multe feluri,dar cred ca cel mai recomandate pentru a fi utilizate la posta ar fi cele traditionale cu benzi de cauciuc vulcanizat.Si vor fi utilizate cu o tusiera separat.
Pentru cei care folosesc deseori stampila prin genti,posete sau la diferite ocazii,evenimente ar fi ok sa-si achizitioneze pocket stamps care e multifunctional si intotdeauna il ve-ti avea la indemana.Este usor si simplu de folosit si plus pe langa toate acestea e mic,inteligent si portabil si il poti lua peste tot cu tine.
Asadar si eu daca as fi intr-o situatie asemanatoare as folosi acest program pentru personalizare stampile si nu as mai cauta in stanga si in dreapta,sunt sigura de ceia ce voi primi si nu imi va parea rau nici o clipa.
Pe acest site poti gasi diferite produse cum ar fi stampile,tusuri si tusiere,stampile electronie REINER,datiere si numaratoare,ele fiind fabricate in UE Cehia si Austria.
Si sa va recomand inca ceva,cred ca ati vazut cu totii ca acum este la moda purtarea tricourilor stampilate(scrise) cu diferite mesaje acelea le puteti cumpara de la magazine speciale si nu numai ,acest categorie tot aici se incadreaza .De va vine sa credeti sau nu ele sunt purtate si contin diferite mesaje,imagini amuzante sau de tot felul care fac oameni sa intoarca capul dupa tine.
Sau atunci cand preparati cate ceva,ca tot este sezonul bunatatilor ,zacusca ,gemuri ,compoturi gospodinele pun diferite ambalaje ,etichete pentru a stii de cand este facut sau ce contine in borcanul respectiv.De multe ori eu nu am tinut cont de acest sfat si m-am cam incurcat ,dar nu conteaza acest lucru deoarece ele nu au ramas nemancate si toate s-au manat si au fost destul de bune.Dar de acum incolo am sa tin cont de acest lucru si nu se va mai repeta acesta greseala.

Voi  folositi stampilarea diferitelor lucruri???



Acest articol va participa fara dar si poate la competita SuperBlog2015.

3 comentarii:

  1. Un articol interesant, multumim pentru prezentare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu,ca ai trecut pe la mine...in acest articol nu am facut decat sa impartasesc din experientele mele cu voi..cum de altfel fac mereu.

      Ștergere