Pagini

sâmbătă, 31 octombrie 2015

Traieste cu eleganta!

Imi aleg rochita si pantofi.Coafura si machiajul.Manichiura e deja facuta.Numai ca imi este foarte greu sa aleg cu ce sa ma imbrac.Ma privesc de vreo cateva ori in oglinda de pe hol si ma intorc inapoi in fata sifonierului pentru a-mi schimba tinuta.De aceasta data imi aleg o camasuta eleganta cu o esarfa deschisa , o pereche de jeansi mulati si o pereche de botine.Atunci cand imi aleg hainele e in functie de starea mea de spirit,culoare,textura si nu in ultimul rand modelul care conteaza mult.
Am ales aceasta tinuta pentru ca ma simt bine in ea ,mai ales cand ma incalt cu botinele preferate care sunt comode si nu ma jeneaza deloc.A fost cea mai buna alegere atunci cand le-am achizitionat.Par mai inalta,ies in evidenta anumite lucruri si sunt mai sigura pe mine.


Sa nu credeti ca sunt pe sens invers ,dar imi plac femeile care au eleganta in suflet,privire,glas,trasaturi si isi alege tinuta care o reprezinta.Femeile care au o eleganta innascuta si acest lucru il spun pentru ca au avut de la cine invata si cine sa le sustina.
Acele femei care nu se imbraca extraordinar de bine dar sunt mandre de ele insasi si merg intotdeauna cu capul sus pentru ca se simt curate sufleteste si care nu au o imagine patata.
Acele femeii care sunt elegante chiar si atunci cand sunt goale.Ies in evidenta toate trasaturile si nu le este jena cu acest lucru .Ele sunt tot timpul elegante indiferent de ca sunt cu haine sau fara.

Imi plac femeile care iubesc cu eleganta,femeile care minte cu eleganta ,care inseala ,care stiu sa se retraga la momentul portivit cu eleganta.Sunt multe categorii de femeii care numai viata le-a invatat cum sa treaca sau cum sa se strecoara dintr-o anumita situatie .
Acele femeii care imbatranesc cu riduri elegante dar intotdeauna au stiut ce tratamente sunt bune de folosit.Care povestesc cu umor prin ce a trecut si nici odata nu s-au lasat batute.
Apreciez foarte mult aceste persoane pentru ca stiu ce vor de la ele insasi si nu tin cont de parerile celor din jur.Ar fi bine ca si eu sa ma simt la fel de bine,mai increzatoare si sa am mai mult curaj chiar daca cei din jur nu ma apreciaza si ma critica.


De curand am descoperit noua platforma de mentorat unde femeile primesc sfaturi legate de tinuta,de proiectele lor pe plan profesional iar barbatii pot fi si ei acceptati pentru ca asa vor afla si ei nevoile si prioritatile persoanei iubite.Aici ve-ti afla cum o tinuta perfecta se asorteaza cu rujul,rochia,sandalele si ceasul pe care le ve-ti purta.Daca nu alegem tinuta potrivita toate prietenele se vor uita intr-un anumit fel la tine si se vor intreba''oare nu avea cu ce sa se imbrace''?Asa ca aici putem afla multe chestii utile in functie de tinutele vestimentare.
Cautand eu pas cu pas pe site am ajuns la casa de moda ELLIS ,magazinul unui designer vestimentar foarte cunoscut Eli Laslean,care a creeat diferite tinute vedetelor de televiziune si nu numai.Imi plac acele femei care stiu sa mascheze toate acele amanunte care ies usor in evidenta si arata dezgustator,au mare grija de infatisarea lor. 
De aceeia sunt bucuroasa ca am descoperit aceasta noua platforma de unde invat diferite lucruri.De aceeia apreciez munca stilistelor si initiatorul acestei comunitati.
Dana Savuica

Acest articol participa la SuperBlog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu