Pagini

luni, 26 octombrie 2015

Prietenii mei,elefantii

Prietenii mei elefantii (titlu original: Haathi Mere Saathi) este un film indian regizat de M.A. Thirumugham. Acesta este unul dintre cele mai bune filme vechi produse in India. In film este vorba despre patru elefanti care-l salveaza pe Raju din ghearele unui leopard, Raju fiind fiul unei familii destul de bune. Atunci cand familia sa trece prin momente destul de grele, acesta isi gaseste linistea pe langa prietenii lui: elefantii. Raju incepe la un moment dat sa se indragosteasca de Tanu, insa tatal ei nu vede relatia dintre cei doi foarte bine, datorita faptului ca Raju trecea prin momente financiare grele. Doar ca cei doi indragostiti se casatoresc fara a avea acceptul tatalui ei, in scurt timp avand si un baietel impreuna. De aici incepe o adevarata poveste minunata care este imbinata cu muzica traditionala din India.
Azi pe la ora 8 a fost difuzat pentru a nu stiu cata oara pe Natinal Tv iar eu l-am revazut de atatea ori cu aceiasi pasiune.Mia placut tare mult si nu am stat prea mult pe ganduri si l-am vizionat pana la cappat chiar daca am avut treaba.Merita sa-l vedeti.



Il puteti viziona pe acest link.


Vizionare placuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu