Pagini

marți, 20 ianuarie 2015

Lacul Rosu...

IIIIIIn luna august cred ca majoritatea stiti,daca nu va reamintesc,ca am fost plecata in luna de miere,iar destinatia noastra a fost un traseu tare placut printre care si Lacul Rosu.A fost o ''luna de miere'' tare minunata care pentru mine va ramane o amintire de neuitat. Traseul pe care l-am facut a fost unul lung,fara obstacole,sau alte incidente neplacute si ne-am bucurat de fiecare clipa petrecuta impreuna,incat as da timpul inapoi sa mai traiesc acele clipe de neuitat si foarte frumoase pentru mine.

O mica descriere a zonei:
         Zona  Lacului Rosu este una dintre cele mai frumoase din judetul Harghita,aflat la o altitudine de 1000 m aproximativ si in apropierea Cheilor Bicazului .Aceasta statiune e ferita de vanturi puternice datorita muntilor inalti care o inconjoara,iar verile sunt racoroase si iernile reci .

Am ajuns in jurul orei 12:00,ne-am cautat de cazat,a fost un hotel, in care m-as intoarce ori de cate ori as avea  ocazia,deoarece aici s-au intamplat multe lucruri pe care nu le voi putea uita,dar asta in alta postare am sa va scriu.Iar apoi am plecat sa exploram zona.Ne-am plimbat cu barca,am urcat pe munte si multe alte peripetii pe care nu le voi uita asa usor. In misiunea urcari pe munte aveam sa descoperim o zona inca nedescoperita ,si multe alte hoteluri si pensiunui fara a sti ca ne ofera ,conditii mai bune.
Pe un drum ingust ,de pamant,pe margine erau numai  brazi inaltii si aer curat, am mers vreo 3 ore pana la un anumit punct,iar apoi am facut retur.La jumatatea drumului zarim o vila foarte frumoasa rustica,care era tocmai ce ne doream.
Iar de  Dragobete,ziua indragostilor pe romaneste ii voi oferi dragului meu o sansa extraordinara ,de a ne caza in acest loc rustic si frumos.
Vila Adela* o ve-ti zari daca vreti sa ajungeti la  biserica ortodoxa din deal, cu hramul Sf. Ioan Botezătorul. Inainte de ea, pe dreapta, ve-ti da de aceasta pensiune deosebita.Care va ofera o gradina cu tersa ,ocazia sa faceti gratar gratuit si nu in ultimul rand si WiFi in toate camerele.Poti gati ,in bucataria care e complet utila pentru oaspetii care o astepta .Avantajul e ca toate camerele au vedere catre munte .
Iar pretul unei noptii de cazare e in jur de 120 ron .

Puteti vizita Cheile Bicazului,Lacul Sf.Ana ,Cetatea Neamt,Manastira Neamt sunt cateva enumerat de mine dar pentru a cunoaste aceasta zona linistita eu va recomand cu drag.