Pagini

joi, 19 noiembrie 2015

Activatii in scoala + un parfum...

Cu începerea anului școlar am avut ocazia sa merg la școală cu ai mei nepoțeii.Cel mai mult îmi place sa merg la serbările lor sa ii privesc, sa le fac poze si sa-i admir cu cea mai mare placere.Acum vreo săptămână si ceva a fost in școală o activitate care se face an de an(când eram eu nu era așa), Ziua Scolii si se serbează cu diferite activității cultural-educative participând copii mici(grădiniță) pana la cei mari(cei de clasa a opta).Copii au avut de realizat un ''Targ al toamnei'' unde s-au vândut prăjituri, conserve, compoturi si gemuri aduse toate din propriile bucătării.Banii strânși astfel, vor fi folosiți la procurarea unor materiale didactice in diferite laboratoare.




Dar înainte de toată aceasta activitate, primarul localității a avut cuvântul cat si preoții unde au oficiat o slujba.Apoi copii au interpretat diferite poezii, cântece, scenete cat si dansuri.Toată lumea prezenta in sala mămici, bunici, profesori au fost foarte bucuroși, încântați si surprinși de toată munca lor. An de an sunt si eu prezenta deoarece aici am învățat primele litere, cifre, am învățat sa citesc si sa merg mai departe, iar de fiecare data merg cu aceeași placere.De vreo câțiva ani merg sa-mi vad nepoțeii si verișorii, sa-i aplaud si sa-i laud, sa fiu mandra de ei(așa cum ar fi ai mei).Cu aceasta ocazie am aflat si de noul parfum care m-a surprins foarte mult.Eram lângă o fostă colega din generala si mirosea foarte frumos, nici nu îmi puteam da seama cu ce parfum este data.După o conversație ca de la femeie la femeia am avut curajul sa o întreb ce parfum o folosit.Avea un miros foarte plăcut, era foarte fresh si eram foarte înnebunită după el,deci trebuia sa aflu cum se numește ca sa mi-l pot lua si eu.Era parfumul Deeply Yours a lui Enrique Iglesias.

E un parfum nou care e venerat de bărbați si iubit,apreciat, adorat de femei iar Enrique rămâne unul dintre cele mai importante superstaruri.După succesul din lumea muzicii unde a vândut peste 100 de milioane de albume in întreaga lume si locul unu cu piesa Bailando (unde cu toții o cunoaștem si o ascultam).De aceasta data debutează cu parfumurile Deply Yours pentru El si pentru Ea.Iar fosta colega deja îl avea.E un amestec ispititor si feminin de notele florale si de fructe care captează toate simțurile.Un amestec de grapefruit,mandarina si mar verde trezește dorință care e combinata cu aroma grațioasă de frezie,trandafir si piersica catifelata.Iar in cele din urmă, lemnul de santal vibrant si amestecul cremos de mosc și vanilie senzuală creează o combinație seducătoare.Care te fac sa-l ''iubești'' sa ți-l dorești imediat din prima clipa,așa cum mi l-am dorit eu.Sticluța cilindrica lucioasa si cutia mata sunt învelite cu benzi frapante ca si cum ar tine mirosul in siguranța.Culoarea parfumului Deeply Yours pentru Ea este de un roz pal care emana feminitate pe când parfumul pentru El are o culoare gri-albastra foarte frumoasa.Preturile sunt acceptabile si trebuie încercat de majoritatea persoanelor care știu ce își doresc cu adevărat.


Voi ați folosit acest parfum?Sau știați de el???

Acest articol participa la SuperBlog.

Un comentariu: