Pagini

luni, 23 noiembrie 2015

Branzica-i cea mai buna....

Vouă va plac brânzeturile????Iată ca în articolul de azi am sa va prezint o frumoasă experienţă de-a mea cu aceste bunătăţi, care nu ar trebuie sa lipsească din nici o casa.Fie ca e din lapte de vaca, de oaie sau alte tipuri de lapte, ea este buna si ar trebui consumata.Mie îmi place tare mult branzica si am avut ocazia la un târg sa cunosc persoane renumite si mai mult de atât am avut plăcerea de a de gusta din preparatele expuse.Telemeaua, brânza de burduf, cașul de oaie si mozzarella sunt printre preparatele care le-am degustat.Având cu prieten foarte bun am avut si eu ocazia de a vinde din aceste bunătății.Nu va pot spune cat de frumos a fost, cata lumea a venit sa cumpere din aceste preparate, câți comercianți erau, cate persoane renumite au venit sa cumpere.


Printre mulțimea care era, am zărit pe chef Foa, chef Patricia(de la MasterChef) dar si pe Florin Dumitrescu, Ciprian Ogarca câștigătorul ediției trecute de la MasterChef am fost foarte bucuroasa dar tot odată si surprinsa, nici eu nu știam ce simt in acele momente.De aceasta data vedetele târgului au fost produsele specifice zonei Moldovei, la care au participat peste 50 de producători din toate județele tarii:Galați, Bacău, Iași, Suceava, dar au venit agricultori si din județele Argeș, Brașov, Bihor, Buzău, Sibiu, Dolj, Ilfov, Prahova si Dâmbovița.In aceasta ediție au fost brânzeturi pe alese si pe gustate, iar daca îți plăcea lua-i si acasă, așa cum am luat si eu ca doar sunt un fan branza si nu îmi poate lipsi niciodată din frigider aceste preparate foarte bune.Pentru o alimentație echilibrată, se recomandă consumul moderat de brânzeturi, în special pentru cele care au un conținut mare de grăsimi.Atunci când cumpărăm trebuie sa ne uităm pe eticheta pentru a şti care este conţinutul de grăsime si mai ales dacă o putem folosi la gătit.Aceste brânzeturi se pot servi la aperitiv, dar pot tine locul si unei gustări pe care o poți servi după masa.Sunt versatile si foarte gustoase.Acestea se obțin prin închegarea laptelui sau alte modalității.În funcție de laptele folosit brânzeturile sunt clasificate în mai multe feluri.Din laptele de vaca putem obține caș, cașcaval, Mozzarella, Parmezan, Provolone, Mascarpone, Brie, Leerammer, Gouda.Din laptele de oaie :brânza de burduf, telemea de oaie, caș de oaie, nasal, pecorino, roquefort.Brânzeturile pot fi moi: mascarpone, urda, semi-tari:caș, telemea, cașcaval, emmenthaler si tari parmezan.Putem întâlni brânzeturi cu mucegai la exterior, brânzeturi cu mucegai în interior, brânzeturi frământate, opărite si în saramura.Mai sus am enumerat categoriile de brânzeturi.

Acestea le putem folosi la diferite preparate la pizza(mozzarella), deserturi, plăcinte(ricotta), pentru sosuri(brânză cu mucegai albastru).Dar am uitat sa va spun încă ceva foarte importanta.Ca am avut ocazia sa-l cunosc personal pe domnul Toni Delaco care este cel mai mare fan al brânzeturilor.A călătorit în multe tari iar brânza pe care o promovează si este pe mesele noastre zi de zi este si peste hotare.În tarile precum Marea Britanie, Japonia, Rusia, Argentina, New York Spania si multe alte tarii.Alege cu multa grija pentru noi sa mâncăm cat mai sănătos si natural.E o brânză foarte buna, cum nu e alta.A fost cinci ani plecat in diferite tarii pentru a descoperii cea mai bună brânză.Cinci ani în care a descoperit multe locuri, ţării, oamenii, obiceiuri dar asta numai pentru noi pentru a descoperi cel mai bune si noi brânzeturi: mai cremoase, mai tari, mai sărate, mai dulci, mai albe, mai colorate, mai mucegăite pentru a alege-o pe cea mai bună din lume.La finalul anului ne pregătește o mare surpriza.Ne va dezvălui cea mai bună brânză din lume, dar pana atunci mai aveți un pic de răbdare ca nu mai e mult. 


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog cu mult drag.

29 de comentarii:

  1. Foarte buna si gustoasa,imi place articolul.

    RăspundețiȘtergere
  2. branzica Delaco a fost si va fi intotdeauna cea mai buna...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador branzeturile si in special cele Delaco. un articol foarte interesant astept cu nerabdare noi surprize.

    RăspundețiȘtergere
  4. branza, un aliment necesar pentru alimentatia noastra

    RăspundețiȘtergere
  5. Intradevar putem spune ca branza este un produs sanatos , necesar alimentatiei noastre de zi cu zi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si noua ne place Delaco. Interesant articolul. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. EU ADOR BRANZA SI TOATE SORTIMENTELE DE BRANZA.IMI PLACE FOARTE MULT CREMA DE BRANZA DE LA DELACO SI TOATE PRODUSLE LOR

    RăspundețiȘtergere
  8. eu sunt un mare amator de branza in toate formele ei,este un aliment usor si sanatos

    RăspundețiȘtergere
  9. Mmmm foarte buna ,cine nu adora si iubeste branzica de la Delaco :)

    RăspundețiȘtergere
  10. mm deliciosa branzica <3 interesant articol /!

    RăspundețiȘtergere
  11. Iubesc branza si cascavalul, iar cele de la delaco sunt si ieftine si bune. Ma distreaza si reclamele :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. ABSOLUT DELICIOS.Mi-ai facut pofta

    RăspundețiȘtergere
  13. Si eu sunt fana branza. Imi place branza topita, cascavalul, branza de burduf, branza cu mucegai,etc...asa ca incerc orice sortiment.

    RăspundețiȘtergere
  14. foarte util articolul mai ales ca eu sunt o consumatoare de lactate

    RăspundețiȘtergere