Pagini

vineri, 6 noiembrie 2015

Cateva idei pentru amenajarea gradini...

Imi place ceea ce fac.Iubesc florile,natura si tot ce-i frumos de aceia cu cateva lucruri de prin curte o putem amenaja dupa bunul nostru plac.Nu iti trebuie decat ideei,rabdare si foarte multa pasiune pentru ceea ce faceti.Ideile pe care le voi impartasi cu voi nu sunt costisitoare dimpotriva cred ca totii avem cate un lucru prin curte pe care il putem refolosi si sa-i dam o noua ''viata''.
Atunci cand vine vorba de propria gradina si amenajarea acesteia ideile imi vin foarte rapid si nu stiu cu ce sa ma apuc prima data de facut.Nu mi se pare prea ok o gradinita mica cu foarte multe decoratiuni care o incarca foarte mult(dar aici depinde de fiecare persoana).Atunci cand ai o gradinita mare poti face orice in ea. 


Iti trebuie o roata rustica,cateva cauciucuri,un bustean cateva scule electrice si mult chef de munca pentru a iesi ceea ce-ti doresti.Sculele le putem folosi in toate cazurile prezentate,deoarece avem nevoie de taiat cauciuc ,de slefuit bustean si roata.

Pentru inceput incepem cu roata rustica.Cred ca  ati vazut si voi pe la bunici la tara ca pe timpuri se umbla cu caruti cu rotii  de lemn.Acum lumea s-a modernizat si au uitat ce sunt si cum arata iar unii care au ideei le pot refolosi iar altii le tin aruncate prin poduri,magazii si prafuite.Aveam un vecin care avea o astfel de caruta si i-am cerut si eu o roata ca sa o ''lustruiesc'' si apoi sa o amenajez in gradina.Zis si facut.Nu a fost mare greutate sa refolosesti un lucru vechi pentru a arata bine.Am mers la magazin mi-am cumparat cateva cutii de lac si cateva suporturi de sarma pentru flori.Apoi ne-am apucat de treaba.Am lacuit roata si am asamblat cu mare grija suporturile .Apoi locul ei era deja stabil pe gazonul verde.
Gazonul il tundem toata vara cu masina de tuns iarba Makita care e foarte buna si nu am avut probleme cu ea pana acum.Intotdeauna aceste scule au fost de calitate si nu ne-a lasat la greu.

Cauciucurile toata lumea le are prin garaj,prin curte si cate odata le putem gasi si la gunoi.Nu ne trebuie cauciucuri bune,trebuie sa fie uzate si care nu aveti ce face cu ele.Aici ideile pot fi diferite ,le putem face forme sau chiar sa le lasam asa pentru un decor mai frumos.Le putem da cu vopsea si sa le asezam unul langa altul(sau peste altul) pentru a le umple cu pamant si sa plantam diferite flori in ele.Acestea pot fi de diferite culori pentru a avea un decor mai frumos. 
Din cauciuc mai poti face un leagan pentru copii,o ladita cu nisip si multe alte ideei.La leagan nu va trebuie mare lucru ci doar o sfoara cu care sa-l legati.La ladita de nisip va trebuie asa cum bine stiti un cauciuc un pic mai mare,nisip si o cutie de vopsea pentru a-i da o culoare mai frumoasa si atragatoare.In timpul verii daca copii se joaca aici puteti sa amplasati si o umbrela.


Dintr-un  bustean mic sau mare(sau de care aveti) putem face jardiniere pentru flori.Trebuie sa avem o drujba la indemna pentru a taia copacul sau lemnul pe care lucram si il taiem in diferite dimensiuni. Scobim la mijloc pentru a face o gaura de dimensiunui medii ,il dam cu lac sau bait apoi il umplem cu pamant si la urma plantam florile.Nu-i greu asa-i???
La realizarea acestor proiecte am folosit scule electrice furnizate de GTools unde le puteti gasi la preturi foarte bune si intotdeauna au avut produse de calitate.Mi-a trebuit in mod special o drujba si un fierastrau pentru decuparea lemnului.




Pozele sunt preluate de pe net.Sursa :google,olx,facebook.
Acest articol participa la SuperBlog.

8 comentarii: