Pagini

joi, 12 noiembrie 2015

Buchet de trandafiri + un mic cadou

In luna septembrie a fost ziua de naștere a prietenei mele si vroiam neapărat sa o surprindem.Dar ce sa-i cumpăram? Ca rămăsesem in pana de ideei.Fiind si o persoana pretențioasă si sofisticata, am ales sa-i ceva care sa-i placa si sa o facă fericita.Am intrat pe BucheteTrandafiri.ro si i-am ales cadoul potrivit.Ne-am gândit sa fie ceva mai deosebit si am cautat pana când i-am gasit un buchet de trandafiri asortați într-un cos lucrat manual din nuiele si foarte frumos lăcuit, o sticla de șampanie si un ursuleț de plus foarte drăgălaș pe care nimeni nu l-ar refuza.

Am comandat produsele menționate mai sus si le-am plătit cu cardul.I-am rugat sa pună si un bilet personalizat cu rândurile dorite dar sa fie anonim.Ce ziceți de o asemenea surpriza?Cui nu i-ar plăcea??Eu una nu as refuza un asemenea cadou din partea persoanei dragi, mai ales ca trandafirii sunt preferați mei.
Si eu am in gradina câteva varietăți de trandafiri, de care am mare grija si sunt foarte atenta cu ei.Iar ei ma încânta cu florile pe care le fac(dar acum fiind toamna, nu prea mai am de unde face un buchet pentru ca i-am tuns).Atunci când ii tăiam pentru a face un buchet ma durea inima, pentru ca si mie îmi plac sa ii vad infloriți si frumoși in gradina.Nu contează ce culoarea au, sau in ce aranjamente ii vom asorta dar numai sa avem gust.Ei sunt si vor rămâne regii grădinilor.Trandafirul este simbolul dragostei, frumuseții si perseverentei.Cei albi simbolizează iubirea pura, roșii iubire pasionala iar cei galbeni gelozie.Dar nu numai coloritul lor fac o planta atât de îndrăgită si apreciata cat si parfumul lor, care este folosit foarte mult in compoziția parfumurilor.Trandafirul poate fi folosit la prepararea jeleurilor, dulcețurilor, siropurilor si a șerbeturilor.Cele mai folosite fiind petalele trandafirului.După ce v-am spus in mare parte proprietățile trandafirilor sa trecem la ce vorbeam anterior.

O surpriza neașteptată la miezul nopții a ajuns la prietena mea, împachetate cu mare grija si dăruite cu mare drag.Toate aceste ideei au fost puse in practica de mine cu ajutorul prietenilor, care fără ei nu m-as fi descurcat sa-mi duc planul pana la capăt.A fost foarte incantata si bucuroasa pentru cadoul primit.Am ales aceste cadouri pentru cea mai importantă zi.Știți si voi( pentru barbati bărbați) in mare parte si noua ne plac florile si ne dorim sa le primim cat mai des, dar acest lucru nu se poate pentru ca nu au buna voință si curaj.Si atunci când primim un buchet de trandafiri îl primim de Ziua Îndrăgostiților sau la vreo aniversare si pe ala abia, abia se indura sa dea banii.Nu-i așa?Ce zic ei:''de ce sa dau un pumn de banii pe ei apoi sa-i arunci''??Dar noi știm mai multe trucuri pentru a-i păstra si nici măcar nu îl prim pentru a le arata cat de mult pot rezista.



Iată câteva reguli cum poți păstra trandafirii pentru mai multe zile:
  • De ii cumpărați din piața sau de la florărie(sau ii primiti cadou) si vreți sa ii puneți in vaza, primul lucru care trebuie făcut este sa le tăiem din codita.Trebuie tăiat cu mare grija in diagonala.
  • Nu puneți foarte multa apa in vaza(sau vasul pe care îl folosiți) si daca puneți multa, curățați frunzele care vor intra in apa pentru ca ele vor putrezi si vor avea un aspect foarte urat si pe deasupra vor produce si bacterii.
  • Folosiți vaze curate pentru a pune trandafiri(sau vasul pe care îl folosiți).Daca ve-ți pune într-un vas care au fost flori anterior si l-ați clătit cu un pic de apa, bacteriile vor rămâne si vor afecta si florile care le ve-ți pune.
  • Alt truc pe care l-am aflat de curând despre trandafiri este acela: daca observam ca încep să dea semne de ofilire le scufundam coditele in apa fiarta pentru câteva secunde si apoi pune-i in vaza in apa călduță.
  • Adaugă in apa putin clor pentru evitarea bacteriilor care afectează floarea.Eu am mai adăugat in apa putin zahar sau conservant.
  • Schimba apa des.
  • Așează vasul cu flori la lumina.

Sper ca aceste sfaturi va sunt de ajutor si va puteți bucura cat mai mult timp de trandafirii primiți in dar.Sunt flori pretențioase si destul de costisitoare si ne-ar părea destul de rău daca le-am pierde in câteva ore.  

Câteva cuvinte si despre acest site de trandafiri.Este un magazin unde puteți găsi tot ce doriți coșuri cu flori, cadouri, buchete si ce aveți nevoie de aici ve-ți primi cel mai bun sfat.Pentru județele București si Ilfov livrarea este gratuita si in câteva ore(2-4) ve-ți primi ce ați comandat.Pentru restul județelor livrarea se face in aceeași zi cu trandafiri proaspeți.Comanda se face online cu produsele dorite sau telefonic intre orele 10:00 si 20 :00.



Acest articol participa la SuperBlog.

15 comentarii:

  1. Si mai stiu si eu un truc sa-i pui in apa 1aspirina. Aceasta avand ca efect mai multa durata de viata a florilor. Succes ai articolul e minunat! !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim pentru aceste informatii utile! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos articol, multumesc pentru trucurile cum sa pastram trandafirii mai mult timp :)

    RăspundețiȘtergere
  4. A sa-i transmit informatiie sotiei, asta in caz ca nu le stie deja.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos articol,superba alegerea,felicitari,imi place!

    RăspundețiȘtergere
  6. Un cadou minunat , pe placul oricui :) . Multumim pentru sfaturi si felicitari pentru articol ! (y)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte interesant! E de reținut ideea ta și, mai ales, de pus în practică! :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumos chiar nu stiam multumesc de sfat

    RăspundețiȘtergere
  9. Un cadou deosebit :)! Un articol ineteresant multumim pentru sfaturi :) !

    RăspundețiȘtergere
  10. Am intrat si eu pe site si am gasit asa multe buchete frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  11. frumos articolul cu sfaturi utile,multumim

    RăspundețiȘtergere