Pagini

marți, 24 noiembrie 2015

Cel mai bun epilator...

Weekend-ul trecut ne-am pregătit de o ieșire la munte.A fost o surpriza frumoasă si chiar îmi doream acest lucru si eu.Numai ca vremea nu prea a ținut cu noi.
-Dragă mea pune-ți si umbrela, acolo întru-un loc, ca nu se știe cum va fi.
-Eee...dragul meu nu mai cobi atat, noi o sa avem un weekend frumos, vremea va tine cu noi si ne vom simți foarte bine.
-Dar acolo e munte, vremea e imprevizibilă si se poate schimba de la o ora la alta.Dar totuși vom merge pe ideea ta, chiar dacă nu prea îmi vine mie sa cred.
-Bine, hai sa facem bagajele împreună.Pune cosmeticele, camera foto, câteva haine grosuțe, ca e cam frig si nu in ultimul rând aparatul de epilat, eșarfele, fardurile si câteva perechi de încălțăminte.
-Dar ce faci cu aparatul de epilat dragă?ca doar acum câteva zile te-ai făcut frumoasă...?
-Lasă-l acolo ca doar nu strica.Dacă vom avea zile ploioase vreau sa mă asigur ca sunt frumoasă din cap pana-n picioare si nu îmi va scapă nici un fie de par.Si dacă tot mai comentezi atât vezi sa nu intri si tu la epilat. :))
-Bine, bine iubita mea.Totul e pregătit, putem pleca???Închide ușile, ia-ți geanta si sa mergem.

Destinația noastră era Poiana Brașov.E o zona minunată, în care am mai fost de vreo câteva ori si mă întorc aici cu aceeași plăcere.La hotel sau pensiune, ne-am cazat rândurile trecute si-a meritat banii si chiar ai ce vedea si te poți bucura de un aer curat.Am mers cu autocarul pana în Brașov, iar pe la Predeal începuseră sa ploua încet, încet.Dar era noapte si nu prea se vedea așa de bine pe geam.Si ma gândeam ca se va oprit.Tăceam din gura si nu mai scoteam nici un cuvânt de teamă sa nu îmi spună ceva, mai ales ca nu l-am ascultat sa iau si umbrelă.Dar știu ca în orice situație am găsit soluție amândoi si nu mi-a reproșat nimic.Norocul nostru a fost ca aici, in Brașov, ne aștepta câțiva prietenii pentru a ne duce pana la destinația noastră...si așa am scăpat de umbrelă si de bombănelile pe care le puteam lua.După ce ne-am cazat, am servit cina, ne-am aranjat lucrurile la locul lor (ca nu îmi plac să stea șifonate), am făcut o băiță fierbinte ca sa uităm de ploaia care ne stricaseră seara si ne-am pus sa dormim.
A doua zi, m-am trezit cu noaptea-n cap pentru a-mi cauta un nou aparat de epilat mult mai bun si mai performant.Dar cum Black Friday trebuia sa vină, m-am abonat la cat mai multe site-uri unde puteam sa-mi găsesc exact ce aveam nevoie.Cel pe care îl aveam nu mai era așa de bun si de fiecare data mă iritam chiar dacă dădeam cu o loțiune speciala.La aparate de ras, lame biguri renunțasem de mult timp pentru ca atunci când le foloseam se vedeau fire rupte de par, fire crescute in piele si o piele foarte uscata cu aspect urat.Așa ca m-am, pus pe cautat de cu zor, pentru a avea picioare frumoase si catifelate, iar la vara când voi merge la mare sa nu mai stau sa ma feresc sau sa îmi pun nu știu ce eșarfe ca m-am iritat foarte tare in zona inghinala.Ma saturasem si vroiam ceva mult mai performant care sa fie după așteptările mele.Epilarea face parte din rutina de îngrijire a unei femei, necesita timp, bani si multa îndemânare pentru a te face singura acasă.Nu e plăcută, dar e necesara(cele care dispun de prea multi bani se duc la saloane si nu se chinue).O femeie trebuie sa fie frumoasa atât vara cat si iarna.Nu numai atunci când purtam rochițe, fuste trebuie sa avem picioare de invidiat, trebuie sa fim frumoase si îngrijite tot timpul.
Am găsit o reclama foarte atractiva despre epilarea IPL(lumina intens pulsata), am deschis curioasa de mine sa vad ce promite dar citind pas cu pas toate rândurile mi-am dat seama ca nu e IPL ci HPL (home pulse light).Acesta a fost singurul lucru care m-a făcut sa zăbovesc atât de mult timp pe acest site care promitea epilarea definitiva la domiciliu.Dacă va spun ca e singurul epilator care nu necesita consumabile, v-am căpătat atenția????Așa credeam si eu.Acest aparat nu are nevoie de reîncărcare.Durata de viata a unui astfel de epilator este de 150.000 de impulsuri HPL.Îl putem folosi pentru antebraț, axila, partea inferioara a picioarelor si fata.După cat am cheltuit in trecut pe aparate de epilat, era evident ca nu ma iau după o reclama si ma pun imediat sa-l comand.Așa ca am început căutările pe internet cu păreri, review-uri despre acest aparat.Am fost foarte surprinsa atunci când am văzut ca majoritatea franțuzoaicelor folosesc acest epilator si ca au numai cuvinte de lauda, iar din partea lor are unda verde.
  • da rezultate pe orice tip de piele.Acesta nu va declanșa doar atunci când pielea este prea închisă sau prea bronzată
  • acesta poate fi folosit atât de femei cat si de bărbați, pe orice zona a corpului
  • acesta nu lasă răni sau arsuri

Epilatorul IPL este cel mai avansat dispozitiv pentru îndepărtarea parului care oferă rezultate uimitoare chiar la tine acasă, care înainte le puteai obține doar in cabinetul unui medic.Oferă pana la 150.000 de impulsuri cu o dimensiune punct care tratează 3 cm.In afara de viteza care este reglabila intre 1.5 impuls pe secunda pana la 3,5 secunda intre impulsuri, in funcție de nivelul de energie.Din ce am reușit eu sa aflu acest epilator este cea mai bună soluție pentru epilarea definitiva acasă.Îmi surâde ideea de a scapă de parul nedorit definitiv, in confortul propriei locuințe, la un preț accesibil.Ca doar l-am prins la oferta si abia aștept sa-l primesc sa îl pot pune în funcție si sa scap de toate ședințele dureroase.

Când se trezește al meu soț si ii spun ca mi-am găsit un nou epilator ca cel vechi își făcuseră meseria pana acum, a început sa ofteze si sa ma accepte.Ca doar nici unui bărbat nu ii place să aibă lângă el o persoana care are aceste mici ''defecte''.Putem scăpa de el chiar acasă.


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog.

14 comentarii:

  1. Epilatorul IPL este cel mai avansat dispozitiv pentru îndepărtarea parului care oferă rezultate uimitoare chiar la tine acasă

    RăspundețiȘtergere
  2. epilatoarele in totdeauna au fost cele mai bune,dar cum tehnologia avanseaza de la o zi la alta acestea cu IPL par sa ne faca viata din ce in ce mai usoara

    RăspundețiȘtergere
  3. super. Sie eu imi doresc un astfel de epilator, ideal si foarte util pt noi femeile.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca este foarte bun, eu am un epilator obisnuit...dar e bun deocamdata :)

    RăspundețiȘtergere
  5. super articolul chiar cautam ceva de acest gen

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu imi doresc un astfel de epilator de la Mos Craciun pentru ca am incercat epilarea cu IPL la salon si e foarte eficienta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte util! Multumim pentru articol! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. super! Imi doresc si eu un epilator asa performant!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumos epilator......poate il vede Mos Craciun si mi-l face cadou :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Super epilator si de ajutor acolo unde sunt mai multe domnisoare.

    RăspundețiȘtergere