Pagini

luni, 9 noiembrie 2015

De ajutor in bucatarie...

Dragele mele... bucătărese, ce ați mai gătit voi in ultima vreme???Eu nu prea am mai avut timp pentru ca am fost foarte ocupata in a mai pune cate ceva in cămară.Am pus, murături, castraveții, salata de crudității, conopida si azi a venit rândul verzei.Tot astăzi am tuns trandafirii, am scos bulbi si i-am băgat la nisip in beci, am adunat frunzele si curățenie in toată casa toate acestea mi-au ocupat timp.Cred ca tuturor ne place sa petrecem cel mai mult timp in bucătărie gătind si sa facem prăjitura preferata sau încercăm rețete noi.Dar ne trebuie totuși ustensilele necesare pentru a ieși ceea ce trebuie si ceea ce noi dorim foarte mult.
De curând am făcut un tort, am încercat si m-am străduit ca de fiecare data sa iasă așa cum știm si ne dorim fiecare dintre noi, știind ca am făcut tot ce trebuia cu toate acestea la final am fost dezamăgită.Am stat si m-am gândit oare unde am greșit, dar nu greșisem nicăieri mi-am dat seama ca neavând ustensilele care îmi trebuiau mare lucru nu am putut sa fac si altfel stăteau lucrurile economiseam timp, câștigam calitate si ma bucuram la final de un produs bun.Aș putea sa va spun de ce sunt supărată ca nu mi-a ieșit ce am vrut sa fac am încercat câteva modele si sa scriu ceva sa fie altceva decât ceea ce făceam.Toții m-au încurajat pentru aceasta idee si mi-au spus ca am inițiativă si pasiune.Dar cum unei bucătărese ambițioase nu-i poate lipsi nimic din bucătărie, am încercat sa caut pe net pentru a-mi lua lucrurile de care aveam nevoie.Încercând sa caut pe mai multe site-uri unul mi-a atras atenția in mod special cu oferte si o paleta foarte larga de produse exact pe gustul meu si ceea ce cautam am găsit pe Brioșe-Torturi -Prăjituri care mi-a fost de mare ajutor.Si un partener pe viitor.


Zis si făcut am găsit, am comandat si am primit foarte rapid.
Set ornare cu 8 piese: 6 duiuri/ șprițuri inox, 1 cupla mare plastic si 1 poș refolosibil, din material textil cu care putem orna torturi, prăjituri, si alte deserturi cat si aperitivele.Ele pot avea diferite forme.Acestea sunt creeate atât pentru cofetarii cat si pentru uz personal.Poșurile pot fi pungi din plastic de unica folosință sau cele pe care le putem refolosi, așa cum este acesta.Șprițurile sunt legate de poșuri printr-un adaptor.Cu cat suntem mai pasionați si avem imaginație, cu atât invitați noștri sunt mai surprinși si vor savura preparatele noastre.Voi aveți tot ce va trebuie?Știu ca înainte ma chinuiam cu o punga, bagăm frișcă si abia, abia puteam sa ornez torturile deoarece cate odată facem gaura prea mare, cate odată prea mica si nici nu ieșea ceia ce îmi doream.Dar cu aceste ustensile decorarea prăjiturilor nu va mai fi un chin pentru mine si o sa pot face modelele dorite.

Dar Brioșe-Torturi-Prăjituri ma surprins si cu aceste cupe hexagonale din PVC care le putem folosi in multe cazuri.Putem pune in ele deserturi si creme(crema de caramel, tiramisu, topping-uri, diferite fructe asortate si multe altele.).Aceste cupe pot avea diferite forme si nu ar trebui sa lipsească din nici o bucătărie.Pentru mine e ceva necesar si îmi vor fi de folos tot timpul.Abia aștept sa pot găti ceva si sa va arat cum mi-au ieșit si cum arata in noua cupa.Daca cumva ve-ți păți ce am pățit eu numai stați si va supărați ca nu va ieșit, e normal, e logic tehnologia evoluează foarte rapid si tot timpul apar ustensile noi care ne ușurează munca si câștigăm si timp. Pe site puteți găsi foarte multe produse de care aveți nevoie începând de la accesorii pentru brioșe, forme, punguțe, panglici, hârtii decorative, ustensile, sucitoare cat si materii prime.Toate produsele sunt de calitate foarte buna.Comenzile pot fi plasate telefonic(0761 344 630) cat si online pe pagina de Facebook Brioșe-Torturi-Prăjituri. La deschiderea coletului am avut parte de o mica surpriza adica am primit multe hartii pentru briose pe care le voi folosi cat de curand.



Aceasta este întâmplarea mea si mulțumesc Brioșe-Torturi-Prăjituri ca ma ajutat in a-mi găsi ceea ce aveam nevoie.Si acum ca toate acestea le avem hai la treaba sa încercăm alte rețete sau daca nu aceeași cu rezultate mai bune.Acum pot sa încerc oricare rețetă fără nici o temere ca in caz ca voi intra in pana de ideei , nu e nici o problema exista Brioșe-Torturi-Prăjituri.
WOOOW!!!

23 de comentarii:

  1. Frumos setul , ador sa fac prajituri si baiatul meu sa le orneze . O sa arunc si eu un ochi pe pagina de facebook Brioșe-Torturi-Prăjituri , poate imi fac un cadou acum ca vine Mos Nicole

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca am aflat de unde sa imi comand si eu viitor tot ce am nevoie pentru niste deserturi deosebite

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiae eram in cautarea de de produse de calitate pentru a putea bucatari fara stresul ca nu imi vor arata bine prajiturile..

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte util setul. Sa-l folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place setul,de un real folos in a gati cele mai gustoase dulciuri ,merita cumparat!

    RăspundețiȘtergere
  6. buna idee cu situl acesta.e foarte important ca sa te "joci "in bucatarie(asa imi place mie sa spun)sa ai ustensilele potrivite.
    multumesc pentru informatii!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac mult briosele, iar nepotelele mele adora sa stea langa mine, la bucatarie, cand fac prajituri.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa le folosesti cu placere! Eu nu am toate ustensilele necesare pentru anumite prajituri, dar voi cauta pe site-ul acesta. Mi-au placut foarte mult (la o prima cautare) cupele Lalea.

    RăspundețiȘtergere
  9. Dragut setul. Sa il folosesti cu mare placere!

    RăspundețiȘtergere
  10. imi plac torturile si briosele ador sa fac prajiturii

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca ai produse de calitate si placerea de a face ceva sigur iti va iesi ceva bun :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu gasisem acest site dar e foarte util pentru orice bucatareasa care vrea sa-si bucure familia cu deserturi delicioase.

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte interesant, nu am facut niciodata briose, si astfel de ustensile mi-ar fi de mare folos.

    RăspundețiȘtergere
  14. Interesante aceste forme , imi plac tare mult , ma tenteaza sa le achizitionez si eu

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte utile si practice pt.orice gospodina in bucatarie.

    RăspundețiȘtergere
  16. produsele sunt foarte utile, spor la treaba

    RăspundețiȘtergere
  17. Un ajutor bine-venit! De apreciat ;)

    RăspundețiȘtergere