Pagini

luni, 23 noiembrie 2015

Cele mai noi locuri de munca...doar la StartJobs

Cu toţii ne dorim sa lucram,sa avem un job după preferinţele noastre dar înainte de toate sa ne placă ceea ce facem.În zona care locuiesc eu nu prea sunt locuri de munca disponibile si am apelat la internet unde niciodată nu ma lăsat la greu.Pe internet puteţi găsi orice problema ,orice căutaţi spre exemplu reţete cu mîncăruri,site-uri cu haine dar nu în ultimul rînd va puteţi găsi si locuri de munca.Încă nu aţi aflat despre ce site este vorba???
Eu cred ca majoritatea dintre voi aveţi cont pe StartJobs si aflaţi primele noutăţi în legatură cu joburile disponibile.Mi-am făcut si eu cont de ceva timp aici si îmi place ceea ce am găsit deoarece au fost perioade in care renuntasem la căutarea unui loc de munca,prin ziare ,la prietenii dar degeaba.StartJobs m-a ajutat foarte mult.După ce mi-am făcut cont aici mi-am publicat CV-ul iar companiile interesate au început sa mă contacteze rînd pe rînd.Eu mi-am ales jobul pe care mi-l doream de mult timp si am inceput sa îmi vad de programul pe care îl aveam.
Cred ca mulţi dintre voi se confrunta cu aceasta problema si de aceea va recomand si vouă acest site unde ve-ti găsi cele mai noi anunţuri angajări.Nu e greu ...E foarte simplu îţi poţi face cont foarte uşor si cu FB ,apoi îţi completezi datele necesare după care iti cauţi jobul pe care il doresti daca nimic din ce este pe site nu ti se potriveste mai asteapta pentru ca în fiecare zi ele sunt actualizate si multe companii isi cauta angajatii.

Eu sunt tare multumita de locul de munca gasit aici.Ma bucur ca am gasit tocmai in orasul meu dupa preferintele mele.Totul a fost dupa asteptarile mele si acum imi pot achizitiona tot ce imi doresc din banutii mei.Mi-a placut din totdeauna sa fiu independenta sa nu cer la nimeni si in orice situaţie sa mă descurc singura.Îmi place sa lupt ,sa obţin ceea ce îmi doresc.În ultima vreme am încercat după programul meu full time sa imi mai găsesc si un job part time imi doream ca veniturile mele sa fie din ce în ce mai mari.Îmi doream ca sa îmi îndeplinesc dorinţa ,pe care o aveam de foarte multă vreme in cap.Si uitaţi ca asa am reusit .Am reusit ca ajutorul acestui site minunat StartJobs unde am gasit foarte multe anunturi cu locuri de munca.Sunt foarte multumita de mine,de ce am reuşit sa fac întru-un timp foarte scurt.De aceea cred ca aţi observat si voi ca în ultima vreme am cam lipsit de pe aici,dar acum va împărtăşesc experienţa mea pe care am vrut sa o împărtăşesc cu voi.
Multi dintre voi cred ca se confrunta cu aceasta problema,multi isi doresc un loc de munca stabil cu program flexibil si cu un salariu pe masura.Tot ce trebuie sa faceti voi este sa aveti multa vointa,rabdare si tot odata sa puneti pasiune în tot ce faceţi.Dacă ai un loc de munca care e nu iti place si te duci de nevoie nu cred a e tocmai un lucru bun...dar de nevoie stăm oriunde am fi si orice am face.Parerea mea e ca pe StartJobs puteti gasi locul de munca preferat.

Voi stiati de acest site????Astept comentariile voastre.

14 comentarii:

  1. Da, stiam, e un site online cu multe joburi, mi-am facut si eu cont la ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. interesant si bine de stiut,asa au tinerii o sansa sa gaseasca un job bun

    RăspundețiȘtergere
  3. De multe ori cand cauri un loc de munca nu stii incotro sa o aapuci, bine de stiut.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu am stitu de acest sait si chiar ma bucur de informatii si iti multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  5. E bine sa stii,este un articol util pentru cei ce cauta un job.

    RăspundețiȘtergere
  6. existenta mai multor site-uri cu oferte de munca este binevenita si ma bucur sa aud de StartJobs in conditiile in care este greu sa gasesti un loc de munca care sa corespunda cerintelor tale.

    RăspundețiȘtergere
  7. Uneori nu putem de unii singuri, avem nevoie de ajutor, iar startjobs o poate face !

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu stiam de acest site, poate ca pentru ca nu caut un loc de munca.
    E foarte util pentru cei care au nevoie :) O sa-mi fac cont...nu se stie niciodata cand ai nevoie de on job

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur sa citesc acest articol foarte interesant, e bine ca sa fie cunoscut si de prietenii mei asa ca o sa-i dau share.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am mai citit,interesant!

    RăspundețiȘtergere
  11. nu stiam interesant( tunaru gabriela)

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, este super o.k site-ul :) , multumim frumos pentru articol !!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Un site interesant,e bun pentru ca tinerii sa-si gaseasca de lucru ,sa faca munca care le place in domeniul in care s-au pregatit.

    RăspundețiȘtergere