Pagini

vineri, 6 noiembrie 2015

Tinuta ideala cu numai 150lei

Oare v-ati gandit vreodata ce va puteti lua cu 150 lei?Poate ca unele persoane prefera hainele mai scumpe ,de firma si care dau o groaza de banii pe ele.Dar si cu o suma mica iti poti lua haine bune de pe un site foarte cunoscut si preturi avantajoase ,care cu totii putem achizitiona .
Acum ceva timp mi-am luat si eu cateva produse care mi-au placut tare mult si de aceia as vrea sa impartasesc si cu voi aceasta experienta tare frumoasa.Am fost placut surprinsa deoarece produsele mi-au ajuns chiar a doua zi lucratoare de la plasarea comenzi.Iar daca aveti o comanda mai mare de 250lei transportul va fi automat gratis.Ce ziceti de acest site PPT il cunoasteti???Ati achizitionat ceva de aici??


Produsele comandate de mine au fost alese cu mare grija si am ales ceia ce imi doream foarte mult.Ce ziceti de aceasta pereche de blugi?Pe care i-am luat cu numai 44,80 lei...Un super pret iar ei sunt mult mai frumosi in realitate decat pe site.Produsele intotdeauna au culori mult mai deschise si uneori te duce in eroare.Dar eu nu m-am lasat chiar asa de pacalita si i-am ales pentru ca de mult imi doaream o asemenea pereche de blugi.Pentru ca ii poti asorta cu diferite haine si incaltaminte.Imi plac foarte mult.

Ii putem purta aproape oricand acum ca tot este sezonul rece ,cat si primavara .Sunt lejeri si cu talie inalta .Am ales acest model pentru ca ma poate proteja si nu mai stau tot timpul cu mijlocul gol,unde pot raci si nu e de bine.
Voua ce tipuri de blugi va plac????Ati vazut vreo pereche frumoasa pe site??


Mai mi-am ales aceasta pereche de botine care au o culoare foarte deschisa cu care poti iesi in evidenta oriunde si oricand.Imi place sa fiu in pas cu moda si sa ma port tot timpul  atat cu incaltaminte cat si cu haine care sunt foarte importante.Aceasta pereche de botine le-am achizitionat la un pret foarte bun de numai 43,pe cand in alte parti pretul era dublu si nu puteam sa mi le iau.Le putem purta orinde la servici,in oras si chiar si atunci cand iesim la cumparaturi.Mie imi plac mult botinele cu toc si de aceia am ales un toc un pic mai grosut ca sa ma simt bine cu ele. 


Mi-am ales aceasta bluza care e foarte chic.De cand ma stiu mi-au placut culorile deschise si cu un scris sau un imprimeu cu care poti iesi usor in evidenta.Imi place culoare alb in mod special deoarece simbolizeaza puritatea si se mai spune ca acele persoane care iubesc acesta culoare sunt balande si bune.Spre deosebire de culoare negru albul semnifica optimism si se potriveste cu orice culoare. De cele mai multe ori imi iau haine deschise.Il putem achizitiona cu numai 20lei.


Mi-am ales acest bolerou care e foarte frumos si care il putem asorta foarte bine cu tinutele elegante.Cu acesta putem merge la o prajitura in oras,la o petrecere mai restransa unde vom fi in centrul atentiei,cu multitudinea de culori care o are si figurile ''geometrice'' care sunt.Arata foarte frumos si nu il poti refuza la un pret de numai 12 lei.



Si nu in ultimul rand acest hanorac care imi place foarte mult.Nu stiu cum vi se par voua produsele alese de mine dar mie una imi plac foarte mult si numai cu 150 lei le-am cumparat pe toate.Dece nu ramane nimic de facut decat sa intrati si voi in magazinul online PPT si sa va achizionati produsele preferate.Cumpara imbracaminte si incaltaminte de calitate, la cele mai mici preturi, de pe PPT!

Abia astept Black Friday ca sa imi pot lua cat mai multe produse.De Black Friday, PPT face ca preturile mici sa devina si mai mici!Ce ziceti nu vreti sa va luati si voi cate ceva????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu