Pagini

joi, 5 noiembrie 2015

Vinerea bloggerilor

Dragilor ati vazut cate campani noi sunt pe Blog Awards???Eu una nu prea am mai avut timp sa particip la toate ,dar acum nu vreau sa ratez aceasta ocazie si vreau sa ma  inscriu la cat mai multe probe.Poate si pentru premiile care sunt tentante dar si pentru mine...deoarece descopar lucruri noi pe care inca nu le stiam.
Ca sa participi la aceste campanii nu iti trebuie experiente,iti trebuie un blog unde sa scrii si restul vine de la sine.Ideeile iti vin in timp ce scrii dar trebuie intotdeauna sa fi atent cum scri.Nimeni nu s-a nascut invatat.

De o perioada de timp a inceput sa-mi placa concursurile destinante bloggerilor unde particip si eu ori de cate ori am ocazia.Puteti castiga multe produse care sunt folositoare atat bani ,vouchere cat si tablete,laptopuri,telefoane si multe premii foarte tentante. Atunci cand se ofera un singur premiu batalia e foarte stransa ,dar cand sunt cate doi trei premianti te poti numara chiar si tu printre ei.Nu iti trebuie prea multa experienta ci curaj.
De exemplu daca vei participa la Vinerea Bloggerilor poti castiga un telefon Allview V2 Viper.Aceste telefoane sunt din ce in ce mai cautate deoarece sunt  de calitate.

Sper ca te-am convins ca sa participi si tu.Si te astept ca sa iei cat mai multe premii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu